AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Hei. Jeg pleier å ta pillene mine på kvelden før jeg legger meg. Da jeg våknet i dag, så jeg at det har vært glemt en pille, så tok denne med en gang,men kom på at jeg tok pille i går kveld og at den glemte nok er fra en annen dag. Altså har jeg tatt to piller innen 8 timer. Problemstillingen er hva gjør jeg i kveld når jeg egentlig skal ta pillen for i dag? Vil tro det ikke er bra å ta tre piller innen 24 timer, skal jeg hoppe over og heller ta en ny i morgen tidlig? Anonymous poster hash: 058eb...2bd
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Uh. Jeg tror jeg vill ha hoppet over, men det spørs hvor aktiv du er da? Hør kanskje med apoteket eller legen Anonymous poster hash: a634b...91c
bobleplast123 Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Det er neppe farlig å ta tre piller over det tidsrommet du beskriver. En angrepille består stort sett av samme type hormoner, men i mye større mengder Dessuten er loette en av de p-pillene med lavest hormonmengde Endret 7. januar 2014 av bobleplast123
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 vil tippe det ikke er farlig, da det tydeligvis skal gå an å ta et helt brett som en angrepille. Så ta pillen din ikveld også du Anonymous poster hash: 27280...545
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Ventet til i dag tidlig. Leste at mange hadde fått veldig ubehag og blødninger hvis de tok 3 (på en gang vel og merke) på en dag. Får jeg bare bytte til å ta de på morgenen i stedet Anonymous poster hash: 058eb...2bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå