AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Hei Jeg er en jente på 14 år som akkurat har fått meg kjæreste..... Vi har det veldig hyggelig sammen, men han ønsker å gjøre sex. Jeg har leste hvordan man gjør sex, men når vi har forsøkt å gjøre det så finner ingen av oss hullet?!?! Hvor er det???? Kan det hende at jeg ikke har et hull eller at det har grodd igjen??? Håper dere kan hjelpe meg med tips og er seriøse - jeg tør ikke å spørre noen andre..! :) Anonymous poster hash: 92250...427
Aryamili Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Jeg tror nok det er best å vente noen år. Du bør ikke ha sex fordi han ønsker å gjøre det, og ingen av dere virker helt klare for det enda. Du er også under den seksuelle lavalder, kan jeg spørre hvor gammel kjæresten din er? 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Tusen takk for svar, han er 17 år så jeg vil gi han det slik at han ikke dumper meg for en som er eldre. Jeg syntes ikke det så big deal så jeg kan godt gi han det, det er allerede to av venninnene mine som har hatt det. Anonymous poster hash: 92250...427
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Dette er garantert tull, typisk sånn en voksen mann kunne funnet på å skrive midt på natta. Anonymous poster hash: 57335...18b 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Hullet er litt under klitoris. Beveg fingrene nedover og press litt, så finner du det sikkert Har du ikke fått mensen enda? Husk at det vil gjøre litt vondt første gangen, så be han ta det med ro. Husk kondom uansett om du har fått mensen eller ikke, med mindre du går på p-piller. Forresten mistet jeg jomfrudommen da jeg var 13. Ikke noe galt i å utforske, hun spør ikke om moralprekner, hun har kjæreste og ønsker å ha sex. Anonymous poster hash: 910fe...95e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Hvis han presser deg til det eller du er redd du må gjøre det for å beholde ham, ikke gjør det, du vil angre. Anonymous poster hash: 910fe...95e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Tusen takk for svar, han er 17 år så jeg vil gi han det slik at han ikke dumper meg for en som er eldre. Jeg syntes ikke det så big deal så jeg kan godt gi han det, det er allerede to av venninnene mine som har hatt det. Anonymous poster hash: 92250...427 Hvis han har sex med deg som er under den seksuelle lavalder, vanker det nok fengselsstraff for han, så jeg tror dere gjør lurt i å vente i noen år. Anonymous poster hash: 3ab28...185 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå