AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, men la gå.. Det jeg lurer på er hva dere gutter synes om super push up bh på jenter? Blir dere skuffet når det evt skulle komme til stykket når det viser seg at hun "faker" større pupper? Tenker mest på jenter med små pupper, som ønsker større og bruker dette.Anonymous poster hash: 26462...d14
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Har det vært et problem da?Anonymous poster hash: 3fbb0...1f5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Tja, jeg er ingen gutt, men tror de fleste har blitt vant til det, og at det er mer en bonus om det faktisk ikke er push up Anonymous poster hash: 9bc7a...751 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Åhh, vil ta deg nå! Anonymous poster hash: 3fbb0...1f5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Har det vært et problem da?Anonymous poster hash: 3fbb0...1f5 Vet ikke, jeg.. Derfor jeg spør. Har bare hatt sex med eksen, og han visste jo godt hvordan puppene mine egentlig så ut. Bare lurer på om dette er noe dere gutter tenker over. Push up bruker jeg fordi jeg føler meg ti ganger bedre med det. Super push up, vel og merke.Anonymous poster hash: 26462...d14
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Synes egentlig ikke noe om det. Det er svært lite hot når det klasker når bhn treffer gulvet å jenta står igjen flatbrystet. Ikke noe negativt om små pupper altså, men når man forventer seg en ting å får en annen, da blir man skuffet. Hva om du hadde datet en fyr som virket skikkelig veltrent, men så tok han av seg korsetten og *poff* så kom den svære, runde ølvommen frem, er det greit synes du? Eller om han ga intrykk av en fyldig hårmanke, men så tok han av seg tupeen å sto igjen med bare en ring til hår, er det greit? Anonymous poster hash: 2382b...3dc 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Nope, det er en skuffelse, i allefall på ons. Da skal det knulles og ingenting annet enn det ytre teller, jævlig kjipt om puppene faller i gulvet sammen med bh'en. Vær deg selv. Anonymous poster hash: 007e9...755
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 så lenge man er ærlig om at man bruker det er det bare fint. jeg trodde en jente hadde mindre pupper, (siden hun sa de var små og brukte push up) en når jeg faktisk følte så altså bedre å gå den veien. Mange som liker store pupper, da blir det en dårlig opplevelse som brukeren over skriver Anonymous poster hash: 05d63...3df
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Synes det er så usexy å ta på puter. Altså å kjenne på brystene med bh (og evt genser) når noen har på push-up. Anonymous poster hash: a8e95...901 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Skjønner ikke helt hva som er problemet.. Man får en flott kløft i slike bher, og trodde gutter elsket å stirre på en svær kløft jeg. Anonymous poster hash: b577f...733 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Villedende markedsføring Anonymous poster hash: 55af2...f9d 4
Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Alle pupper er digg, men når jeg forventer en type pupper, men en annen møter meg, da blir jeg litt skuffet. Det er som med taco og pizza. Jeg elsker begge deler, og den ene er ikke bedre enn den andre. Men når jeg har bestilt pizza og får servert taco, da er det noe som skurrer i hodet mitt. 4
Gjest Vena Cava Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Er ikke push up bh litt gammeldags nå da? Har sluttet med det selv for lenge siden. Trodde det var en 90'-2000 tallsgreie jeg. Små pupper er veldig fint og ingenting man trenger å skjule:)
GudSelv Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Liker alt fra flatbrysta jenter til jenter med store pupper om de er estetisk fine og matcher kroppen så betyr ikke størrelse noe. Som Katten sier, når du bestiller Pizza og får Taco blir man skuffet tiltross for at man liker begge deler. Endret 8. januar 2014 av GudSelv
muffin26 Skrevet 8. januar 2014 #16 Skrevet 8. januar 2014 Jenter med ingen pupper får ikke kløft uansett bh så det er ikke så mye juks med de bh uansett 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #17 Skrevet 8. januar 2014 Langt bedre er ingen BH og en tynn stram topp over to små pupper. Oser sex. Anonymous poster hash: 6cefd...8a7 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #18 Skrevet 8. januar 2014 Så lenge det ikke er sånn bombshell tror jeg ikke noen bryr seg.. Jeg som jente synes synd på de guttene som blir rundlurt av alle bombshell jentene der ute, og kan ikke fatte at noen klarer å gå med det. Ubehagelig.. Anonymous poster hash: aa625...213
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #19 Skrevet 8. januar 2014 Villedende markedsføring Anonymous poster hash: 55af2...f9d Haha, det kan godt stemme. Egentlig har noen av mine exer sagt til meg at de hater når kvinner sminker seg eller bruker sånne push-up bh eller lurer øynene på andre måter. Det foretrekker nok at kvinner er komfortable med kroppen sin slik den er uten å dekke med massevis av sminke eller "fikse" med push-up bh o.l. Mannen min tenker på samme måte. Jeg bruker ikke sminke og har mellomstore pupper. Ingen har klaget, jeg har til og med fått ofte komplimenter at jeg ikke bruker sminke og push-up bh. Anonymous poster hash: 72fe7...9b3
Gjest Coolaid Skrevet 8. januar 2014 #20 Skrevet 8. januar 2014 Det er mer sexy å være seg selv og være stolt av det. Selvtillit er sexy. Falsk selvtillit via super-pushup er ikke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå