Gå til innhold

"Ingenting" å ha på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en hau med klær.. men jeg har aldri noe å ha på meg. Har 4-5 gensere bare som jeg bruker, resten blir ikke brukt.. Snakker om overdeler..

Fikk en del gavekorter til jul, og tenkte å ta en shoppingtur snart. Men hva er lurt å legge penger i? Noe som alltid blir brukt osv? :)

Litt lei av å ikke ha noe å ha på meg.. Spesielt til litt "finere" anledninger sliter jeg.. Har en del festklær da, men om jeg skal på resturant, kino, date, helgebesøk osv.. Da sliter jeg en del med å finne noe å gå med.. Trenger også noe til hverdags, gjerne noe jeg kan style på ulike måter slik at jeg ikke føler jeg bruker det plagget "hele" tiden. :)



Anonymous poster hash: 69074...93e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke så mye klær, men det jeg har er klassiske klær i god kvalitet. Bl a smale, svarte bukser, dressbukser, silkebluser og cardigans. Og et svart skjørt og et par kjoler. Synes alltid jeg har noe å ha på meg! Så det får bli mitt tips, enkle klær som kan kombineres med hverandre. Og stasjes opp/ned med smykker og hår/sminke. NB, ingen sekretærstil, altså. Bare klassisk og hverdagsfin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! :)

Tror det er det som er problemet mitt, jeg kjøper klær jeg syntes er fine, men det er vanskelig å kombinere med hverandre. Hva bruker du under cardiganer? Så en veldig fin, litt lang som var kommet på bikbok som jeg likte!

Jeg er forresten 20 år, kanskje lettere å gi tips når dere vet hvor gammel jeg er. Stilen min er forholdsvis enkel og kjedelig, går for det meste med ensfarvede gensere og en stram jeans..



Anonymous poster hash: 56ce4...7e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville invistert i en blazer, et par med ankelboots, en cardigan, og noen enkle t-skjorter. Her kan du variere mye, og bruke smykker til å dresse opp eller ned antrekket. Kan også variere med å bruke skjørt eller bukse til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 åring i blazer?

Anonymous poster hash: d9c9a...5f0

Jeg er ikke mer enn 20 år selv, og bruker blazer. Mener ikke en slik formell dressjakke, men ting ala dette: http://www.veromoda.no/vero-moda/blazers/daretoo-7-8-blazer/10103232,no_NO,pd.html?dwvar_10103232_colorPattern=10103232_Black&forceScope= , http://www.veromoda.no/vero-moda/blazers/wp-pixie-7-8-blazer/10103953,no_NO,pd.html?dwvar_10103953_colorPattern=10103953_Black&forceScope= , http://www.veromoda.no/vero-moda/tops/valarie-ls-cardigan/10098747,no_NO,pd.html?dwvar_10098747_colorPattern=10098747_Black_387911&forceScope= .

Veldig greit å hive over en enkel t-skjorte og et statementsmykke, og du er klar for kino, resturant o.l som ts trengte forslag til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tips! :)

Tror det er det som er problemet mitt, jeg kjøper klær jeg syntes er fine, men det er vanskelig å kombinere med hverandre. Hva bruker du under cardiganer? Så en veldig fin, litt lang som var kommet på bikbok som jeg likte!

Jeg er forresten 20 år, kanskje lettere å gi tips når dere vet hvor gammel jeg er. Stilen min er forholdsvis enkel og kjedelig, går for det meste med ensfarvede gensere og en stram jeans..

Anonymous poster hash: 56ce4...7e1

Det er ikke så mye som skal til for å gå fra kjedelig til klassisk :)

En bluse/topp under genseren, en løs krage, smykker eller sjal gjør et bukse & genser antrekk mer spennende.

Under cardigan har jeg enten en enkel bomulls t-skjorte/singlet eller feminine topper i litt løsere fasong. Har mye grått, svart og hvitt i basisgarderoben, og så fyller jeg på med topper og tilbehør som passer til sesongens trender.

Sko og veske gjør også mye med et antrekk :)

Kanskje du kan finne en kjendis eller to som du kan finne bilder av til inspirasjon?? Jeg liker de svenske prinsessene, synes de er gode på å mikse trendplagg og tidløse plagg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...