AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Hei, jeg har undertegnet en reiseforsikring, men rekker ikke å få tilsendt reiseforsikringskortet i posten før jeg drar på utenlandsferie. Er det krise? Dersom det oppstår en situasjon der jeg har bruk for forsikringen, f.eks. sykehusinnleggelse, kan det gå bra uten så lenge jeg har nummeret for å kontakte forsikringsselskapet? Anonymous poster hash: 3894c...320
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Hei, jeg har undertegnet en reiseforsikring, men rekker ikke å få tilsendt reiseforsikringskortet i posten før jeg drar på utenlandsferie. Er det krise? Dersom det oppstår en situasjon der jeg har bruk for forsikringen, f.eks. sykehusinnleggelse, kan det gå bra uten så lenge jeg har nummeret for å kontakte forsikringsselskapet? Anonymous poster hash: 3894c...320 Du bør ha polisenummeret tilgjenglig også. Anonymous poster hash: a812e...653
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Du bør ha polisenummeret tilgjenglig også. Anonymous poster hash: a812e...653 Okei, jeg skal forsøke å ordne det i morgen. Jeg har hvertfall kopi av alle mine viktige dokumenter, og jeg oppdaget nå at jeg har lastet ned appen til forsikringsselskapet, der jeg har lagret info om forsikringskortet i tilfelle noe skulle oppstå. Anonymous poster hash: 3894c...320
petterm Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Tror noen selskap kan sende forsikringsbevis på sms. Snakk med dem..
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Tror noen selskap kan sende forsikringsbevis på sms. Snakk med dem.. Det har ordnet seg, de skal sende til meg i morgen via e-post eller sms, så kan jeg skrive det ut når jeg får muligheten til det på et hotell. Men takk for svar! Anonymous poster hash: 3894c...320
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå