Gå til innhold

Gaustad, spesialpoliklinikk for spiseforstyrrelser/RASP?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal henvises dit. Noen som har erfaring derfra. Er det god hjelp? Og noen som har erfaring med RASP sitt dagopplegg? Trenger i hovedsak hjelp til å gå opp i vekt, sliter mye med selve måltidssituasjonen og er derfor litt usikker på om gruppeterapi med kunst er helt det rette behandlingsopplegget. På RASP virker detsom det er mer fokus på selve maten. Håper noen kan bidra med sine erfaringer

Anonymous poster hash: 9930f...f90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal henvises dit. Noen som har erfaring derfra. Er det god hjelp? Og noen som har erfaring med RASP sitt dagopplegg? Trenger i hovedsak hjelp til å gå opp i vekt, sliter mye med selve måltidssituasjonen og er derfor litt usikker på om gruppeterapi med kunst er helt det rette behandlingsopplegget. På RASP virker detsom det er mer fokus på selve maten. Håper noen kan bidra med sine erfaringer

Anonymous poster hash: 9930f...f90

Jeg har vært der,og endte til slutt opp på døgnposten. Det gjorde også 2 av de andre jentene. Under oppholdet mitt ble det lagt inn to jenter som hadde testet det ut. Var også innlagt med en på døgn som skulle prøve dag etterpå,og det gikk ikke særlig. bra. Så kort fortalt du må være 100% motiviert,og relativt "frisk".Jeg var uten tvil alt for dårlig.

Anonymous poster hash: 6ae1f...34e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...