Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Det er noe jeg alltid har lurt på. Hvorfor får noen små smyger fjerter, mens andre høye som ikke lukter noe i det hele tatt? Jeg har også hørt om at det er noe som heter fittefjerter (<-- eller no) HVA I HULESTE ER DET?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 en fittefis er luft som kommer ut av vaginaen etter at penisen har presset inn luft. Veldig normalt. Hos meg skjer det om kjæresten tar meg bakfra, for da blir det presset inn ganske mye luft, men i andre stillinger skjer det ikke. Anonymous poster hash: 70707...c26
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2014 en fittefis er luft som kommer ut av vaginaen etter at penisen har presset inn luft. Veldig normalt. Hos meg skjer det om kjæresten tar meg bakfra, for da blir det presset inn ganske mye luft, men i andre stillinger skjer det ikke. Anonymous poster hash: 70707...c26 oja okei, betyr det at man har stort hull da (ikke trang), eller har det ikke noe med det å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 oja okei, betyr det at man har stort hull da (ikke trang), eller har det ikke noe med det å gjøre? haha, nei. Jeg er trang, så har nok ingenting med det å gjøre. Men noen ganger trekker han seg helt ut, og dytter den inn igjen, da kommer det gjerne luft med. Anonymous poster hash: 70707...c26
Mariell007 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2014 haha, nei. Jeg er trang, så har nok ingenting med det å gjøre. Men noen ganger trekker han seg helt ut, og dytter den inn igjen, da kommer det gjerne luft med. Anonymous poster hash: 70707...c26 Jeg vet om en som kan gjøre det uten å ha sex, hun ligger på ryggen og løfter rumpa på en måte.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Hvorfor vil du lære deg å prompe på en spesiell måte? :/Anonymous poster hash: a4675...28a 3
MsMax Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Fittefis oppstår pga vakuum Og ja, man kan fremkalle det uten å ha sex 1
Minya Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 oja okei, betyr det at man har stort hull da (ikke trang), eller har det ikke noe med det å gjøre? Tranghet og størrelse på skjeden har ingenting med saken å gjøre. Under samleie oppstår fittefis som regel i spesifikke stillinger som doggy eller lignende, og for de som klarer å fremkalle fittefis uten sex har det veldig mye å gjøre med muskulaturen. De er rett og slett godt trent i underlivet. 1
Mariell007 Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2014 Tranghet og størrelse på skjeden har ingenting med saken å gjøre. Under samleie oppstår fittefis som regel i spesifikke stillinger som doggy eller lignende, og for de som klarer å fremkalle fittefis uten sex har det veldig mye å gjøre med muskulaturen. De er rett og slett godt trent i underlivet. hvordan kan man trene seg opp til å klare det da? Må man ha hatt mye sex for å kunne gjøre det?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 hvordan kan man trene seg opp til å klare det da? Må man ha hatt mye sex for å kunne gjøre det? Nope. Man strammer muskelen der nede. Prøv å hold igjen når du tisser, så kjenner du hvilken muskel det er. Anonymous poster hash: 70707...c26
Mariell007 Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2014 Nope. Man strammer muskelen der nede. Prøv å hold igjen når du tisser, så kjenner du hvilken muskel det er. Anonymous poster hash: 70707...c26 okei, takk
Minya Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor du vil lære deg det da, for det ender som regel enten med akutt skyt meg-flauhet eller krampelatter. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå