Gjest Elenath Skrevet 18. mai 2004 #21 Skrevet 18. mai 2004 Har ikke prøvd skandia med opera enda. Jeg orket ikke bruke det mer i dag, det hang seg og måtte lukkes hele tiden. Dessuten forvirrer det meg at vinduene ikke åpnes i egne vinduer (hvis dere skjønner) Noen gjør det, men ikke alle.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #22 Skrevet 18. mai 2004 Hei. Jeg har også begynt å bruke Opera i det siste, men jeg får ikke logget inn noen steder jeg..... Får opp alle forsider greit, men så er det stopp. Hos f.eks. SkandiaBanken får jeg ikke opp "logg-inn"-boksen en gang. Noen kloke hoder som vet hva dette skyldes? Stjerne :-) Opera funker ikke på Skandiabanken dessverre. Kan vel skyte inn at Mozilla Firefox er et alternativ til Opera. Har aldr hatt noe problemer med at sider ikke virker der, utenom windowsupdate.com (De få gangene jeg bruker windows).
Crazee Skrevet 18. mai 2004 #23 Skrevet 18. mai 2004 Dessuten forvirrer det meg at vinduene ikke åpnes i egne vinduer (hvis dere skjønner) Noen gjør det' date=' men ikke alle.[/quote'] Det kan du stilla inn i oppsettet: Tools -> preferences -> Windows -> Window handling -> Inside|separate
Stjerne Skrevet 18. mai 2004 #24 Skrevet 18. mai 2004 Opera funker ikke på Skandiabanken dessverre. Kan vel skyte inn at Mozilla Firefox er et alternativ til Opera. Har aldr hatt noe problemer med at sider ikke virker der, utenom windowsupdate.com (De få gangene jeg bruker windows). Hmm.... Det var da synd :-( Men det gjelder ikke bare SkandiaBanken. På f.eks. skolemailen eller hos ellos får jeg heller ikke logget inn. Får ingen feilmelding heller, bare innlogginsbildet opp på nytt. Har ikke forsøkt KG, så vet ikke om det fungerer. Stjerne :-)
Gjest Hege Skrevet 18. mai 2004 #25 Skrevet 18. mai 2004 Innloggingsproblemer kan muligens ordnes ved å slette midlertidige filer og informasjonskapsler (cookies), og så restarte maskinen. Verdt å prøve. :-)
Stjerne Skrevet 18. mai 2004 #26 Skrevet 18. mai 2004 Har allerede forsøkt dette, uten at det løste problemet.... :-( Stjerne :-)
Gjest Hege Skrevet 18. mai 2004 #27 Skrevet 18. mai 2004 Har du haket av for "Enable cookies" i "Tools"-prefereces?
Gjest Elenath Skrevet 19. mai 2004 #28 Skrevet 19. mai 2004 Hvis jeg skal lage en tekst med farger så kommer koden opp til slutt selv om jeg merker teksten. Er det bare noe jeg må venne meg til?
Crazee Skrevet 19. mai 2004 #29 Skrevet 19. mai 2004 Ja, det må du nok. Men etter kvart blir det nok like naturleg, sjølv om du arbeider på ein annan måte med innlegga.
Gjest Elenath Skrevet 19. mai 2004 #30 Skrevet 19. mai 2004 Jepp, bare uvant. Venner meg nok til det også.
Gjest Starya Skrevet 19. mai 2004 #31 Skrevet 19. mai 2004 Lurer forresten på en ting til. Hvor lang tid pleier det å ta før språkene er på plass. Har den nyeste versjonen' date=' men skulle så gjerne hatt den på norsk.[/quote']Jeg har den nyeste, på norsk. Lastet ned en tidligere språkfil (7.23), og det funka da bra det.
Gjest Elenath Skrevet 19. mai 2004 #32 Skrevet 19. mai 2004 Ja, det virket faktisk, noen ord som fortsatt er på engelsk, men mesteparten er fortsatt på norsk.
Stjerne Skrevet 19. mai 2004 #33 Skrevet 19. mai 2004 Har du haket av for "Enable cookies" i "Tools"-prefereces? Bruker Opera på den bærbare maskinen min, og nå har jeg vært inne og rotet litt på ruteren, så jeg kommer ikke på nett med den. Men skal teste dette når jeg har fikset det igjen. Stjerne :-)
Sarabi Skrevet 21. mai 2004 #34 Skrevet 21. mai 2004 Jeg bruker både Opera og IE... Noe som er veldig lurt, da noen sider ikke fungerer som de skal i Opera
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå