Gå til innhold

Jeans til jente med litt former


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter skikkelig med å finne finne jeans som ser bra ut på meg.

Jeg har med åra pådratt meg litt lår og mage.

Mens leggene er tynne. Skikkelig najs.

Jeg havner mellom to størrelser som regel (i livet). 31 blir litt snaut, og 32 passer den første timen, så er det litt stort.

Liker høye liv, føler det skjuler mer.

Jeg blåser i merker forsåvidt. Jeg bare må ha et par nye bukser!

Noen tips?



Anonymous poster hash: 80b5e...3ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Levis curve-jeansene. Vil tro at demi curve eller bold curve vil passe bra. Dersom du er i tvil på hvilken strrl du skal ha i den utgaven av levis, velg den minste! De vider seg ut etter bruk, og de finnes desuten i modeller med høyt liv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr.Demin jeggins, eller samsøe sine :)



Anonymous poster hash: 4b910...fbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger med på Levis curve! Er kun de jeg kjøper nå, og jeg har samme form som deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for mange tips! Skal helt klart sjekkes ut! :)



Anonymous poster hash: 80b5e...3ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levis curve-jeansene. Vil tro at demi curve eller bold curve vil passe bra. Dersom du er i tvil på hvilken strrl du skal ha i den utgaven av levis, velg den minste! De vider seg ut etter bruk, og de finnes desuten i modeller med høyt liv :)

hvor får man kjøpt sånne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smal midje og runde hofter/lår/rumpe, og jeg elsker Pieces sine skinny jeans/leggings! Sjekk Brandos.no, jeg bestillte nettopp 2stk der. De går helt opp til livet, gode og fine og mange farger. Og så er de veldig billige. De har dem som regel på vero moda også. Innimellom kjøper jeg dyrere jeans, men går alltid ribake til disse, fortsatt ikke funnet noen like fine. :)

Anonymous poster hash: b80a3...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukr utelukkende et merke som heter Johnny Q. Beste buksene jeg har hatt noen gang. Brukte ikke jeans på mange år fordi jeg ikke fant et merke som tok hensyn til formene mine, men så prøvde jeg et på JQ.

Endret av Barcelone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får man kjøpt sånne?

Levis butikk eller match. Er værtfall på match jeg har kjøpt alle mine, og jeg har 5 stk nå :-)

Tror de har på carlings også

På match er de veldig flink å velge bukse som passer akkurat til deg :-) jeg er veldig fornøyd der, syns carlings lett blir masete

Endret av Strange Doll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus sine nye superstrech jeans..høye på livet og veldig myke. Er formfull m rumpe, hofter og mage og liker de buksene kjempende:-)

Anonymous poster hash: bb92c...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både levis curve og Dr Demin jeans er dritstygge. Levis curve sine lommer er alt for høyt opp på rumpa og Dr Demin sine lommer er alt for små og i tillegg er stoffet alt for tynt til at den gir støtte. De to fineste buksene min er fra LIndex og de heter Lean. De har lommer som er litt store og sitter litt lavt og skrått. Har også en fra Ellos som er fin på og er ikke alt for trang på leggene som mange skinny bukser er.

http://www.ellos.no/saint-tropez/saint-tropez-jeans/399518?N=1z141puZ1z141s1Z1z13xo8Z1z141ogZ1z141od&Nao=7&Ns=RankValue5|1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukr utelukkende et merke som heter Johnny Q. Beste buksene jeg har hatt noen gang. Brukte ikke jeans på mange år fordi jeg ikke fant et merke som tok hensyn til formene mine, men så prøvde jeg et på JQ.

Hvor kjøper du de, fant bare en på Miinto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper hos Zizzi. Men de er litt korte i beina til meg da jeg trenger 36 i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor kjøper du de, fant bare en på Miinto.no

Ser at det er en butikk som heter Viva på GlasMagasinet som fører JQ. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...