AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Noen som har gjort det? Hvordan er flyene? Anonymous poster hash: 8b2a1...dc8
Antoinette Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Icelandair er helt greie normale fly, god service og man rekker å shoppe litt fine ullting på Keflavik :-) fly til NY ca. 4 ganger i året, tar direktefly når jeg kan men hvis tidene ikke passer blir det Icelandair.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Icelandair er helt greie normale fly, god service og man rekker å shoppe litt fine ullting på Keflavik :-) fly til NY ca. 4 ganger i året, tar direktefly når jeg kan men hvis tidene ikke passer blir det Icelandair. Hvordan er din erfaring med priser i september? Er det sannsynlig at man får det billigere enn 3700 per person i en så populær måned? Anonymous poster hash: 8b2a1...dc8
Antoinette Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Sjekket mailen min og september 2013 betalte jeg 4128 for t/r med Icelandair. Tror ikke jeg har vært under 3700 kr.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Sjekket mailen min og september 2013 betalte jeg 4128 for t/r med Icelandair. Tror ikke jeg har vært under 3700 kr.M Da bør jeg kanskje bare booke? Blir usikker når jeg ser at de har smale fly. Jeg får litt hetta av å fly over Atlanteren, selv i fly med to midtganger... Anonymous poster hash: 8b2a1...dc8
Antoinette Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Styrter flyet så styrter det enten det har en eller to midtganger. Høres flåsete ut men jeg eier ikke flyskrekk :-) vi skal alle dø av noe.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Styrter flyet så styrter det enten det har en eller to midtganger. Høres flåsete ut men jeg eier ikke flyskrekk :-) vi skal alle dø av noe. Haha! Joda, du har jo selvfølgelig rett i det. Anonymous poster hash: 8b2a1...dc8
Gjest Linaria Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Jeg elsker Icelandair. De fleste fly har en liten touch-skjerm med filmer og serier for hvert sete. Fløy med dem til Seattle i 2012.
Kjetil E Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Da bør jeg kanskje bare booke? Blir usikker når jeg ser at de har smale fly. Jeg får litt hetta av å fly over Atlanteren, selv i fly med to midtganger... Anonymous poster hash: 8b2a1...dc8 Icelandair flyr jo Boeing 757 som er av det aller største når det kommer til narrow body maskiner. Samme flytype som United flyr mellom Oslo og New York forøvrig. Mye større maskin enn en B737. Dog har du jo to widebody muligheter direkte fra Oslo, både SAS sin A330 og Norwegian sin B787 er jo fly med dobbelt midtgang.
Kjetil E Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Da bør jeg kanskje bare booke? Blir usikker når jeg ser at de har smale fly. Jeg får litt hetta av å fly over Atlanteren, selv i fly med to midtganger... Anonymous poster hash: 8b2a1...dc8 En annen ting som kan være å tenke over er at det kan være greit å fly et fly med 4 motorer når man skal krysse Atlanteren. Er litt tryggere. Da kan for eks Lufthansa via Frankfurt være et alternativ, de flyr både B747 og Airbus A380 mellom Frankfurt og New York.
PiPP Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Fløy Icelandair til NY i høst, helt ålreit :-) Kunne fint gjort det igjen :-)
Musaleem Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Jeg liker Icelandair, Keflavik er også en svært behagelig flyplass å mellomlande på. Dessuten får du jo ha med to kolli til USA (med mindre noen har endret seg siden sist jeg fløy med dem) - det sluttet andre flyselskap med for flere år siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå