Gå til innhold

Anita skriver dagbok


SardintrollReturns

Anbefalte innlegg

En gang må bli den første, er det ikke sånn det lyder? ;) I mangel av søvn og noe bedre å finne på, tenkte jeg å prøve å skrive dagbok, og fylle den med visvas jeg kommer på underveis. Enten kommer jeg til å være flink og skrive mye i den, eller glemme hele greia etter et par dager. :P

Dette er min 4. bruker her inne på KG. Den første kutta jeg ut, da det begynte å bli veldig utrivelig stemning her inne. Min storesøster var her inne også en stund, men takket for seg av samme årsak. Noe senere tenkte jeg "f**k it", og registrerte meg på nytt. Glemte passordet. Laget nok en bruker. Glemte passordet igjen. D'oh! :P Men denne gang har jeg fulgt rådet til en annen bruker her inne, og notert det på mobilen, så jeg regner med at denne brukeren forblir. ^^

Synes det er rart å tenke på at det er fem år siden jeg som seksuelt frustrert 14-åring registrerte meg her på KG og deltok kanskje litt for ivrig på seksualforumet, helt til galskapen ble stoppet av viftende pekefingre fra moderator og noen andre brukere. :P Vel, hormonene har ikke roet seg nevneverdig siden den gang, og sexforumet er fortsatt "hovedattraksjonen" for min del, så på det området har ikke noe forandret seg så mye. xD

Nå har man kommet seg inn på en liten og trang, dog koselig studenthybel, finansiert av fuglefrøene jeg får av Kiwi og litt sponsing fra mine foreldre. Det var litt rart å skulle forlat redet, men deilig å komme seg ut også. :)

Nok preik for denne gang.

Anita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold på brukeren :) Moderatorene er her ikke for moro skyld... Gled deg over KG og lykke til videre med studiene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold på brukeren :) Moderatorene er her ikke for moro skyld... Gled deg over KG og lykke til videre med studiene

Ja, det skal jeg, vil heller ikke la meg "skvise ut" av en og annen utrivelig fjott. ;) Og ja, det var ikke ment som noen kritikk mot moderatorene, det var helt riktig av dem i si ifra om det jeg ikke helt hadde fått med meg. De sa ifra på en hyggelig og ordentlig måte, og ønsket meg hjertelig velkommen tilbake tll sexforumet når jeg var gammel nok. :)

Takker. ^^

Endret av SardintrollReturns
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle Kiwier i byen, måtte han komme innom min.....

Joda, denne dagen begynte bra med en grundig forsovelse (rakk det så vidt), kledde meg i grønt og fikk etablert meg i kassa, og hadde så vidt begynt å få tilbake hvilepulsen da han kom inn. Han så litt sliten ut, men ellers grei nok, men han var helt klart ingen tilhenger av vann og såpe. To ting jeg er veldig takknelmig for, er myntautomaten, og at fyren bare hadde mynter å betale morrapilsen med. Vet ikke om jeg hadde klart å beholde mageinnholdet dersom jeg måtte ta imot pengene hans selv. Det verste var lukten han etterlot seg. Hele lokalet luktet stramt piss, harsk svette og gammal fyll lenge etterpå. Velkommen til oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss!

Sånn skal det låte! ;-) Ha en fin arbeidsdag i morgen. Kjipt å forsove seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skal det låte! ;-) Ha en fin arbeidsdag i morgen. Kjipt å forsove seg.

Takker! :) Ja, det er ikke moro, satser på å bruke en litt kjipere alarmtone denne gang, og guffe opp lyden litt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger føler jeg at folk burde ha sertifikat for å gå. Nok en idiot med plugger i ørene, som var fullstendig oppslukt av det som skjedde på ipoden eller androiden eller hva faen han hadde for noe i hånden som var så spennende at han ikke kunne ta blikket fra det et sekund, bestemte seg helt uten forvarsel om å skråne over veien, rett foran bilen min. Takk gud (og en solid porsjon griseflaks) for gode bremser.

De idiotene er i mine øyne verre enn syklister.

Ha en fin kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff, for en kjedelig fredag dette er. Timene på jobben gikk langsomt. Venninner er bortreist i helgen. Min kjære skal jobbe (ble litt kos med ham i går, men det ble fort-og-gæli), og jeg finnes ikke trøtt.

På den positive siden har jeg tre kalde igjen i kjøleskapet. Kunne vært verre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har man skaffet seg skilpadde. Han har nylig inntatt sine første salatblader, og virker fornøyd. Så var det å finne et navn til ham, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hurra for meg som fyllte mitt år (i går), ja meg har man gratulert og blitt ferdig med det."

En liten omskrivning der, pytt sann. :P Feirer med å ta meg et par dager fri fra jobben. Deilig å sove litt lenger. :) Nå skal man.....tja. Finner vel på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...

g5fpr.jpg

Så fant man veien tilbake til KG. Etter litt "sommerdramatikk" og måneder med terapi har man blitt nogenlunde oppegående igjen. Er tilbake på jobb, og sørger for å møte opp på sine faste gruppemøter. 

Har savnet "hønsegården" litt, så det er godt å være tilbake. :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...