AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Det startet da jeg en gang på en bar så en mann som prøvde å sjekke opp en meget attraktiv kvinne. Da plutselig snudde hun seg og gikk bort, han så helt forskrekket ut. Må vel ha vært noe hun hadde sagt. Men uansett, jeg prøvde meg på henne og det gikk. Vi hadde fantastisk sex samme kveld. Fra der så har det tatt av helt. Hver gang jeg ser en kvinne som viser tegn på dominanse så MÅ jeg bare ta dem. Jeg forfører dem lett og ikke lenge etter tømmer jeg meg i dem. Det går i både ekstreme feminister, modeller, noen ganger eldre kvinner, og de med en ganske stor/godt betalt jobb (eller bare rik egentlig). Det er liksom sånn at jeg føler meg helt uovervinnelig når jeg gjør det, jeg "temmer" på en måte dama som ikke lar seg temmes av andre menn. Vet ikke helt om dette er bra da, ettersom de personene ikke har den personligheten jeg foretrekker. Og etter jeg er ferdig med dem så klenger de seg på og tror plutselig at jeg kommer til å være deres kjæreste/mann. Da pleier jeg som regel å stikke. Hvordan endrer jeg holdningen min nå da? Jeg nærmer meg 30 årene, og føler at jeg bør finne meg en kjæreste snart som evt kan bli min kone. Men jeg klarer bare ikke å tenne på jenter som lett lar seg forføre, jeg simpelten elsker de som er hard-to-get og vanskelig, det gjør meg bare enda kåtere.Anonymous poster hash: dd631...5d4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Samme her, startet en tråd litt tidligere enn deg. Anonymous poster hash: 59b25...312
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Det startet da jeg en gang på en bar så en mann som prøvde å sjekke opp en meget attraktiv kvinne. Da plutselig snudde hun seg og gikk bort, han så helt forskrekket ut. Må vel ha vært noe hun hadde sagt. Men uansett, jeg prøvde meg på henne og det gikk. Vi hadde fantastisk sex samme kveld. Fra der så har det tatt av helt. Hver gang jeg ser en kvinne som viser tegn på dominanse så MÅ jeg bare ta dem. Jeg forfører dem lett og ikke lenge etter tømmer jeg meg i dem. Det går i både ekstreme feminister, modeller, noen ganger eldre kvinner, og de med en ganske stor/godt betalt jobb (eller bare rik egentlig). Det er liksom sånn at jeg føler meg helt uovervinnelig når jeg gjør det, jeg "temmer" på en måte dama som ikke lar seg temmes av andre menn. Vet ikke helt om dette er bra da, ettersom de personene ikke har den personligheten jeg foretrekker. Og etter jeg er ferdig med dem så klenger de seg på og tror plutselig at jeg kommer til å være deres kjæreste/mann. Da pleier jeg som regel å stikke. Hvordan endrer jeg holdningen min nå da? Jeg nærmer meg 30 årene, og føler at jeg bør finne meg en kjæreste snart som evt kan bli min kone. Men jeg klarer bare ikke å tenne på jenter som lett lar seg forføre, jeg simpelten elsker de som er hard-to-get og vanskelig, det gjør meg bare enda kåtere.Anonymous poster hash: dd631...5d4 Er neppe alfadamer du har pult...det stinker av hele historien din.Nesten så jeg tror det er løgn. Tror du at du temmer damer når du puler dem?Da har du misforstått.Du "tjener dem".Sån er det.Du er sexslaven demmes. Hard to get og vanskelig?Det er kunn mot uattraktive betamenn....som hun ikke er sexuelt interesert i. Alfadamer elsker å pule..Og bruker gjerne menn for sex,for så å gå vidre til nestemann uten å blunke: )Uten å offre deg en tanke.Verdens menn står jo i kø for henne uansett.Hvorfor bli hos deg?Jo.hvis jeg får veldig god sex,så er det behagelig å bli en stund.Til jeg blir lei....og tenner på noe annet. En alfakvinne kan kunn temmes på en måte-hun må være villig til å gifte seg med deg,og få barn med deg.Først da kan du påstå at du har klart å temme en alfakvinne.Dette klarer du aldri.100vis av menn har prøvd før.Og hun stikker.Straks du begynner å mase og gnåle om forpliktelser. Alfadamer vil ikke ha forpliktelser,de er minst like ego som alfamenn. Anonymous poster hash: 0858e...a01 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Er neppe alfadamer du har pult...det stinker av hele historien din.Nesten så jeg tror det er løgn.Tror du at du temmer damer når du puler dem?Da har du misforstått.Du "tjener dem".Sån er det.Du er sexslaven demmes.Hard to get og vanskelig?Det er kunn mot uattraktive betamenn....som hun ikke er sexuelt interesert i.Alfadamer elsker å pule..Og bruker gjerne menn for sex,for så å gå vidre til nestemann uten å blunke: )Uten å offre deg en tanke.Verdens menn står jo i kø for henne uansett.Hvorfor bli hos deg?Jo.hvis jeg får veldig god sex,så er det behagelig å bli en stund.Til jeg blir lei....og tenner på noe annet.En alfakvinne kan kunn temmes på en måte-hun må være villig til å gifte seg med deg,og få barn med deg.Først da kan du påstå at du har klart å temme en alfakvinne.Dette klarer du aldri.100vis av menn har prøvd før.Og hun stikker.Straks du begynner å mase og gnåle om forpliktelser.Alfadamer vil ikke ha forpliktelser,de er minst like ego som alfamenn. Anonymous poster hash: 0858e...a01 Dette vet jeg, de tenner jo selvfølgelig på dominanse. Men jeg vet jo hvordan det gjøres, jeg ofrer dem ikke en tanke selv. De fleste av dem spammer meg så mye på mobilen, nå har jeg begynt å gi ut falske numre for å forhindre sånt. Ja, de lar seg ikke påvirke av BETA-menn. Jeg er en alfamann som ser rett gjennom hvordan de tenker, og de blir på en måte overvunnet. Og det er da de myknes opp og blir om til betahunner, noe som gjør at jeg mister interessen fort. 100vis av menn har prøvd sier du, vel det er tusenvis som er betamenn og usikre på seg selv. De gir seg lett for selv de enkleste tester dama gir dem. De tar alt så bokstavelig, de våger ingenting. Jeg skal inrømme at det var meg en gang. Men til slutt så bare brydde jeg meg ikke om hva de tenkte om meg, og da begynte sukksessen for meg med damer. Men dillemaet mitt er hvordan jeg kan finne en betahunn som jeg kan tenne på seksuelt. Eller finnes det rett og slett ingen for meg der ute?Anonymous poster hash: dd631...5d4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Er neppe alfadamer du har pult...det stinker av hele historien din.Nesten så jeg tror det er løgn. Tror du at du temmer damer når du puler dem?Da har du misforstått.Du "tjener dem".Sån er det.Du er sexslaven demmes. Hard to get og vanskelig?Det er kunn mot uattraktive betamenn....som hun ikke er sexuelt interesert i. Alfadamer elsker å pule..Og bruker gjerne menn for sex,for så å gå vidre til nestemann uten å blunke: )Uten å offre deg en tanke.Verdens menn står jo i kø for henne uansett.Hvorfor bli hos deg?Jo.hvis jeg får veldig god sex,så er det behagelig å bli en stund.Til jeg blir lei....og tenner på noe annet. En alfakvinne kan kunn temmes på en måte-hun må være villig til å gifte seg med deg,og få barn med deg.Først da kan du påstå at du har klart å temme en alfakvinne.Dette klarer du aldri.100vis av menn har prøvd før.Og hun stikker.Straks du begynner å mase og gnåle om forpliktelser. Alfadamer vil ikke ha forpliktelser,de er minst like ego som alfamenn. Anonymous poster hash: 0858e...a01 Og når en alfadame klenger på deg etterpå.Er det forde hun er så fantastisk fornøyd med sexen du ga henne,det var himmelsk deilg sex,klart hun vil ha mer.Hun vil ha mer...og vil du ikke mer og misforstår henne,du tror at hun er ute etter forpliktelse,når det egentlig er lidenskap hun vil ha mer av.Så blir hun fortvilt og føler sorg,det er som å ha mistet en skikkelig godbit : )Klart man blir lei seg. Noen menn er deiligere enn andre.Så klart.Det er aldri hyggelig å miste godbiten sin. Anonymous poster hash: 0858e...a01
Nikita3000 Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Det er skuespillet hun faller for, ikke egentlig deg.. kanskje det er derfor det blir turn off etterhvert? Kanskje du må roe ned jaktingen litt og være helt deg selv istedenfor hva du tenker vill få dem til sengs?..
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Og når en alfadame klenger på deg etterpå.Er det forde hun er så fantastisk fornøyd med sexen du ga henne,det var himmelsk deilg sex,klart hun vil ha mer.Hun vil ha mer...og vil du ikke mer og misforstår henne,du tror at hun er ute etter forpliktelse,når det egentlig er lidenskap hun vil ha mer av.Så blir hun fortvilt og føler sorg,det er som å ha mistet en skikkelig godbit : )Klart man blir lei seg. Noen menn er deiligere enn andre.Så klart.Det er aldri hyggelig å miste godbiten sin. Anonymous poster hash: 0858e...a01 Så du sier at de bare bruker oss, jeg som trodde det alltid var noe mer ... vent et øyeblikk, må sjekke om jeg framdeles er en mann ... Ja, føles ut som det, men ballene har blitt veldig mye mindre. Anonymous poster hash: 59b25...312
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Så du sier at de bare bruker oss, jeg som trodde det alltid var noe mer ... vent et øyeblikk, må sjekke om jeg framdeles er en mann ... Ja, føles ut som det, men ballene har blitt veldig mye mindre. Anonymous poster hash: 59b25...312 Nei.Det finnes nok ingen beta kvinne der ute,som du kan tenne på...de blir for tamme... Hvis du er en alfa selv-så er du dømt til å alltid lengte etter en annen alfa.. Anonymous poster hash: 0858e...a01
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Husk å sjekke hash nummeret, tror noen av dere har misforstått hvem ts er.Anonymous poster hash: dd631...5d4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Så bra at folk tenner på forskjellige ting. Anonymous poster hash: e276b...aa8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå