Gå til innhold

Jessica Alba

Fremhevede innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Er det bare meg eller har Jessica Alba blitt vakkrere med alderen ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan da ikke vite om du har blitt vakrere med alderen. Du får legge ut før/nå bilde.

Anonymous poster hash: 4d14d...e3f
  • Liker 4
Gjest mariellPUL
Skrevet

Hadde ikke hatt noe i mot hennes fitte

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Vi kan da ikke vite om du har blitt vakrere med alderen. Du får legge ut før/nå bilde.

Anonymous poster hash: 4d14d...e3f

Jeg kan med 100% sikkerhet si at jeg ikke er Jessica Alba. Og om jeg hadde vært Jessica Alba så ville jeg ikke vist om dette forumet og så hadde jeg skrevet på engelsk.

AnonymBruker
Skrevet

Jessica er defintivt på topp 3, de som sier imot har ikke en kuk!

Anonymous poster hash: dabda...705

Gjest Coolaid
Skrevet

Skjønner ikke denne fasinasjonen av kjendiser, bare fordi de er kjendiser... det er mange pene, veltrente jenter overalt som ser like bra ut. Regner med at Jessica ser helt vanlig pen og søt ut når hun ikke er sminket av profesjonelle.

Hun ser ut som en av mange kjendiser... ikke så fantastisk. (Men så er jeg mann, jeg forstår ikke helt dette)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke denne fasinasjonen av kjendiser, bare fordi de er kjendiser... det er mange pene, veltrente jenter overalt som ser like bra ut. Regner med at Jessica ser helt vanlig pen og søt ut når hun ikke er sminket av profesjonelle.

Hun ser ut som en av mange kjendiser... ikke så fantastisk. (Men så er jeg mann, jeg forstår ikke helt dette)

Jessica uten sminke (eller ihvertfall minimalt med sminke):

zL63J.jpg

jessica-alba-april5-457_m_-_2.jpg?w=418

Jeg ser definitivt ikke så pene naturlige jenter på gata stadig vekk. Selv i Norge hvor det er en del pene jenter. Hun hadde skilt seg ut!

Anonymous poster hash: bce85...465

Skrevet

Jeg kan med 100% sikkerhet si at jeg ikke er Jessica Alba. Og om jeg hadde vært Jessica Alba så ville jeg ikke vist om dette forumet og så hadde jeg skrevet på engelsk.

Tror ikke det var det han mente..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...Men for å svare på TS' spørsmål så er jeg enig i at hun ser bedre ut nå enn hun gjorde da hun ble kjent. Tror det har mye å gjøre med at hun nå har en veldig kledelig hårfarge som gjør henne frisk og glødende i huden (før var hun nesten gulblond, nå er det mørkt i bunn som kler henne bedre), og at hun sminker seg mer naturlig og kler seg sofistikert. Hun så mer "babeaktig" ut før, pulbar liksom, men nå er hun virkelig vakker.

Før:

Jessica+Alba+Layered+Necklaces+Layered+B

Nå:

83b1c9a9769ec976_JAlba121012b.xxxlarge_1

Hun har sånne nydelige naturlige trekk som kommer best fram når resten av looken er myk og naturlig.

Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvilken etnisitet hun har.. Samme mariah carey. Hvit, svart, latino..?

AnonymBruker
Skrevet

...Men for å svare på TS' spørsmål så er jeg enig i at hun ser bedre ut nå enn hun gjorde da hun ble kjent. Tror det har mye å gjøre med at hun nå har en veldig kledelig hårfarge som gjør henne frisk og glødende i huden (før var hun nesten gulblond, nå er det mørkt i bunn som kler henne bedre), og at hun sminker seg mer naturlig og kler seg sofistikert. Hun så mer "babeaktig" ut før, pulbar liksom, men nå er hun virkelig vakker.

Før:

Jessica+Alba+Layered+Necklaces+Layered+B

Nå:

83b1c9a9769ec976_JAlba121012b.xxxlarge_1

Hun har sånne nydelige naturlige trekk som kommer best fram når resten av looken er myk og naturlig.

Jessica Alba hadde ikke blondt hår og noe babelook når hun først ble kjendis. Da hadde hun svart hår, var forlovet med sin medskuespiller i Dark Angel og var i slutten av tenårene. Du høres ikke akkurat ut som noe stor fan..

Anonymous poster hash: 00c58...447

Gjest Elseby13
Skrevet

Ja, det er nok mer trolig at hun har svart hår. Når man ser på den gyldne huden og de mørkebrune øynene.

AnonymBruker
Skrevet

Jessica Alba hadde ikke blondt hår og noe babelook når hun først ble kjendis. Da hadde hun svart hår, var forlovet med sin medskuespiller i Dark Angel og var i slutten av tenårene. Du høres ikke akkurat ut som noe stor fan..

Anonymous poster hash: 00c58...447

Hun var ihvertfall blond da hun ble superkjendis og "sexsymbol nummer én", og ble ordentlig kjent også i Norge. Det var med Fantastic Four, såvidt jeg husker.

Og nei, jeg er ingen stor fan. Jeg synes hun er en pen dame som jeg legger merke til blant hollywoodstjernene, men utover det har jeg ingen spesiell interesse for henne eller hennes karriere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...