Dagensdiva Skrevet 17. mai 2004 #1 Del Skrevet 17. mai 2004 Hei Ho! GRATULERER MED DAGEN STORE OG SMÅ! :oops: Er hjemme nå for å ta et lite klesskift, fra kjole til kjole. Det har vært en veldig fin dag. :-) fint vær.. Men nå er de jo kveld snart..regner med at det er nå festen begynner..men har noen opplevd noe MORSOMT/RART/FLAUT til nå på den store dagen? Personlig har jeg vært ute med en del venner her i Oslo, vi så på russetoget..desverre kjenner jeg en DEL russ..som måtte ha det litt gøy med meg..men det var jo bare artig.. - Det morsomme jeg så idag var en dame som brakk skohælen foran meg..det er vel ike morsomt egentlig..men jeg måtte bare le.. - To unger på rundt 4-6 år smashet en is i trynet på hverandre i krangel. Begge hadde på bunad og moren og faren skrek i munn på hverandre..det var virkelig et syn for resten! mohahaha... - En eldre dame som løp bak barnetoget helt alene ( så ut som rundt 80 år) med begge armene i været og bunad og skrek fri himmel. Aner ikke hvorfor hun skrek frihimmel..men det var veldig artig å se på.. Ellers har jeg sett flere små morsomme ting.. Jo..ENE veninnen min hadde på seg bunad og skulle vise meg strømpene sine..(FARGEN).hun løftet/luftet bunaden litt for høyt..(hehehe), gutta lo.. Hva med dere? :-) GRATTIS MED DAGEN ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2004 #2 Del Skrevet 17. mai 2004 Heihei! Gratulerer til deg også, og alle andre! Hadde en litt pinlig episode tidligere idag. Som den allergikeren jeg er stod jeg og nøs og nøs og nøs....Så gikk noen folk forbi,..jeg snudde meg og nøs...på hunden deres..... :oops: :oops: Ellers har det vært en fin dag med masse is...har fått fin farge i ansiktet også idag! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå