AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er (ung) mann, og blir gal av tanken på å få pikk opp i rompa. Ikke fordi jeg tror det er så deilig, men tanken på å bli fylt opp og penetrert er herlig. Tanken på å inneha jenterollen i senga er spennende! Tanken på å tilfredsstille en annen mann er spesielt herlig, siden man så tydelig merker kåtheten til menn, og man vet at de vil få orgasme.. De fleste vil knapt heve øyenbrynene over en slik fantasi, for så vanlig er slike fantasier.. Men det føles ikke slik for meg. Syns det er vanskelig å få levd den ut, i trygge omgivelser. Tør ikke ta steget. Nå høres jeg kanskje ut som homofil, men det er jeg altså ikke! Hatt jentekjærester, og tenner da også selvfølgelig på jenter. Jeg har tenkt på meg selv som biseksuell helt siden jeg ble kjønnsmoden, selv om jeg aldri har utlevd den homofile siden. Men den seksuelle spenningen jeg føler for gutter er for sterk til å overse. Så 100 prosent hetero har jeg skjønt at jeg ikke er. Aner ikke hvordan jeg skal gå i møte en biseksuell legning, for i mitt voksne liv har jeg bare levd som en vanlig hetero. Ofte er jeg i perioder i homo-modus, og perioder i hetero-modus. Jeg har nå konstant tenkt på gutter i 2 ukers tid.. Rart at det er slik, egentlig. Føler meg litt redd for at jeg aldri igjen tør å bli sammen med ei jente, fordi jeg er biseksuell og automatisk tenker at jeg ikke er god nok for henne. Og jeg har ikke lyst til å lyve heller. Og hvis jeg i perioder tenner på gutter, vil jeg kanskje ikke være klar for sex med henne, og da begynner sikkert hun å lure på hva som er galt.. Hmm, mye tanker her.. Men det er ikke bare fryd og gammen å tenne på begge kjønn. Man føler seg litt utenfor begge leire, selv om jeg nå ikke har stått fram som biseksuell.. Føler heller ikke at det er et alternativ, da dette bare handler om det seksuelle og ikke følelselivet. Alle slags råd og tanker tas imot med stor takk! Anonymous poster hash: 58b6f...b28
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Og jeg vil ha pikk i fitta, men vi får ikke alt vi vil i verden heller, eller hva? Anonymous poster hash: 391b4...cd0 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Og jeg vil ha pikk i fitta, men vi får ikke alt vi vil i verden heller, eller hva? Anonymous poster hash: 391b4...cd0 Post adressen din her, vent to timer, garantert pikk i fitta. Anonymous poster hash: 22a3c...fde 7
Gjest Heartbeat Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Er mange menn som tenner på slikt, så tror ikke det skal være så vanskelig å få opplevd noe slikt. Bare bruk kondom du og tenk sikkerhet! 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Er mange menn som tenner på slikt, så tror ikke det skal være så vanskelig å få opplevd noe slikt. Bare bruk kondom du og tenk sikkerhet! Takk for råd. Dette med sikkerhet og kondombruk er jo viktig, men sitrer i kroppen etter å kjenne hud mot hud da. Syk som jeg er Anonymous poster hash: 58b6f...b28
Chloe- Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Forhåpentligvis finner du deg ei som vil være med på å ha en tredjeMANN i senga.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Skulle nesten trodd at det var jeg som hadde skrevet det! - Mann Anonymous poster hash: 59e8d...040
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Skulle nesten trodd at det var jeg som hadde skrevet det! - Mann Anonymous poster hash: 59e8d...040 Men det er det ikke! Anonymous poster hash: 58b6f...b28
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Jeg kan dra bortover og pule TS med en beltepenis. 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Jeg kan dra bortover og pule TS med en beltepenis. Hadde ikke sagt nei! Hilsen Ts Anonymous poster hash: 58b6f...b28
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Hadde ikke sagt nei! Hilsen Ts Anonymous poster hash: 58b6f...b28 Vel, du bør ikke si det. 3
Gjest Coolaid Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Det finnes sikkert mange jenter, par og menn som vil leke med deg, om det er det seksuelle du ønsker å leve ut. Ser problemet ditt når det gjelder å være i et monogamt forhold. Du tenker kanskje at du kommer til å savne det ene eller det andre. Mitt beste råd er å leve ut din biseksuelle side med både jenter og gutter. Kanskje du etter en stund finner ut hva du kan slå deg til ro med? Prøv både jente og guttekjærester. Prøv å komme i kontakt med gutter ( og jenter) som lever som biseksuell. Da slipper du å føle deg alene, og kanskje finne en partner som er ganske lik deg selv?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 prøvd det ut selv. utrolig deilig! -mann Anonymous poster hash: 44e6a...500
siwhel Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 Jeg kan dra bortover og pule TS med en beltepenis. Hihi.. du er ikke tam.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 Hihi.. du er ikke tam. Men det går bra! Liker litt røffe damer Hilsen Ts Anonymous poster hash: 58b6f...b28
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 Apropos, hvordan er det å få noe oppi der? Er det som å drite, bare omvendt? Anonymous poster hash: 6521e...cb9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 Jeg kan dra bortover og pule TS med en beltepenis. Vil du ta meg også?? Hottrio Anonymous poster hash: fecb1...503
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå