Gå til innhold

Fjerne nesepolypp - spørsmål

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det noen her inne som har fjernet nesepolypper før? Hvordan foregikk det? Var det et stort inngrep? Påvirket det utseende etterpå, eller er det en enkel operasjon som ikke påvirker nesa no spesielt?
Man får vel ikke dårligere luktesans etter å ha fjernet polyppen?
Kjenner jeg er skikkelig redd for å fjerne den.

På forhånd takk for svar! :)

Hilsen redd jente med litt stor polypp i nesa :P

Anonymous poster hash: dd9ea...fce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på ca det samme. Skal fjerne en diger (har sett den selv på mr-bilde) polypp i en bihule over øyet, da må de gå inn via nesen. Det eneste jeg vet er at det er dagkirurgi, altså ingen overnatting på sykehuset. Tviler for at nesa vil endre seg hos deg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvordan det er for voksne, men sønnen min har fjerna polypp i nesa og de sa at det ikke var smertefult etterpå, han virket ikk noe plaget etterpå heller.

Det er dagkirurgi. Barn får narkose, om voksne får det vet jeg ikke noe om. Forrandrer ikke utseendet noe, det er jo ikke på utsiden

Anonymous poster hash: 65079...b37

AnonymBruker
Skrevet

Det er herlig å bli kvitt!

Jeg fikk narkose (ba om det). Forandrer ikke utseende i det hele tatt, det er jo på innsiden. Fikk mye bedre luktesans og høyere livskvalitet. Gled deg!

Anonymous poster hash: a28e0...8da

AnonymBruker
Skrevet

For min del fikk jeg mye bedre livskvalitet etter operasjonen. Fikk litt nedsatt luktesans, men ikke noe som plager meg. Hadde uten tvil gjort det igjen!

Anonymous poster hash: d73df...3cc

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at dere har gode erfaringer med det!

Men jeg er veldig redd for å få dårligere luktesans etter operasjonen. Det er egentlig det eneste som gjør at jeg ikke tørr å operere den vekk nå :P

Anonymous poster hash: dd9ea...fce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...