Gå til innhold

mister kraft i hendene

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei jeg lurer på om det er noen andre som opplever og mister kraft i hendene, klarer ikke å ta tak i noe. kjennes nesten litt ut som om det kiler litt når det er på sitt verste. det varer kanskje 5-10 min, men ikke noe lenger.

har hatt det en sjelden gang før, men nå den siste uken har det kommet flere ganger om dagen.

og når jeg går ut en tur, så blir fingrene min varme,røde og hovne når jeg går inn igjen.

noen som har en ide på hva det kan være ?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg lurer på om det er noen andre som opplever og mister kraft i hendene, klarer ikke å ta tak i noe. kjennes nesten litt ut som om det kiler litt når det er på sitt verste. det varer kanskje 5-10 min, men ikke noe lenger.

har hatt det en sjelden gang før, men nå den siste uken har det kommet flere ganger om dagen.

og når jeg går ut en tur, så blir fingrene min varme,røde og hovne når jeg går inn igjen.

Håper du har på deg votter eller hansker/vanter når du er ute i kulda! Akkurat det er kanskje at du reagerer litt på kulde?

Når det kommer til det andre du spør om så er det vanskelig å vite hva det kan være, men mange kan oppleve stikking og prikking i huden iblant. Jeg har det noen sjeldne ganger, men ikke i opp mot ti minutter hver gang, så det er kanskje ikke det samme som du har. Mer av den sorten at hendene "sover". Eller at beina gjør det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har det av og til når jeg våkner, men det forsvinner kjapt, etter 3-4 minutter er kraften tilbake.

Endret av Mupsi
Skrevet

Kan det være Karpaltunnelsyndrom?

http://www.helsebiblioteket.no/pasientinformasjon/brosjyrer/karpaltunnelsyndrom

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg har karpaltunnelsyndrom og det kan være tidlige tegn på det.Smertene mine er verst om natten og når det er kaldt. Eller om jeg holder rundt en gjenstand for lenge Men de kan komme og gå. være nesten symptomfri i flere måneder før de kommer igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...