Gå til innhold

Fine chelsea boots?


FantasDick

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter et par sorte og fine chelsea boots til å bruke på jobb, men finner ingen jeg liker. Jeg har sett mange fine par på jenter så jeg vet de finnes - kanskje du har en link?

De må være tilnærmet helt flate, sorte, og gjerne forholdsvis gode på foten. Jeg står/går på jobb konstant, og orker ikke gå på hæler, men vil se litt ok ut også. Tror chelsea eller snøreboots vil passe ok inn i stilen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett noen fine fra Sixtyseven, Parisienne og Dr Martens. Søk f.eks. på Footway. De har gratis frakt/retur og en del salg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har et veldig flott håndsydd par fra britiske Loake. Disse har god kvalitet og varer leeeenge om du steller dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse, de er helt fantastiske.

Kjøpte dem høsten 2012 og de er like fine. Supert skinn, og gode på foten. Ikke er de så dyre heller. :)

Edit: Sålen ser bedre ut i virkeligheten enn på bildet, der ser den veldig hakkete ut.. selv om den er det, så er det ikke så fremtredende!

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blasé

Takk for linker! :)

Skal kikke nærmere på alle forslag, men jeg likte utseendet veldig godt på disse! Kjempefine! :)

De er jo enkle og fine, passer jo til alt! Skinnet holder seg bra også, var veldig skeptisk til det på førsten. Løp å klikk hjem kjøp :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loake er kjempefine, og du kan få dem nå hos Nilsson skobutikk. Ellers har jeg sett et par veldig fine nå i Ecco sine skobutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flere forslag, skal se mer. :)

De er jo enkle og fine, passer jo til alt! Skinnet holder seg bra også, var veldig skeptisk til det på førsten. Løp å klikk hjem kjøp :danse:

Så bra! Disse er fremdeles en regjerende favoritt! Hvilken størrelse har du? Ser de store ut på foten? Jeg har rimelig tynne bein, så synes flate sko fort ser store ut på.. Bruker 36-37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, Chelsea boots kan aldri bli fint. Det er mannesko. Man ser lesbisk ut med slike sko.



Anonymous poster hash: f4f09...1a3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Det verste som kan skje i hele verden er jo at noen tror at man er lesbisk!!!! Med mannesko!!!!

*sukk*

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blasé

Takk for flere forslag, skal se mer. :)

Så bra! Disse er fremdeles en regjerende favoritt! Hvilken størrelse har du? Ser de store ut på foten? Jeg har rimelig tynne bein, så synes flate sko fort ser store ut på.. Bruker 36-37.

Jeg bruker også 36-37, men tok disse i 37. Er jo litt usikkert når man bestiller på nett, så tok en størrelse større. De er helt normale i størrelsen og utvider seg ikke så alt for mye heller! Jeg har jo ekstremt korte ben, så var litt redd for at jeg skulle se så boblete ut, men de er veldig små og nette!

Sitter å ser på dem nå, og er ganske sikker på at du slipper å tenke over at de ser store ut. De ser utrolig små ut, selvom de er normale i størrelsen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Det verste som kan skje i hele verden er jo at noen tror at man er lesbisk!!!! Med mannesko!!!!

*sukk*

Tror de aller færreste hetero kvinner (og forsåvidt lesbiske kvinner) ønsker å se ut som en traktolesbe.

Anonymous poster hash: f4f09...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de aller færreste hetero kvinner (og forsåvidt lesbiske kvinner) ønsker å se ut som en traktolesbe.

Anonymous poster hash: f4f09...1a3

Jeg kan love deg at jeg ikke ser ut som en traktorlesbe! :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de aller færreste hetero kvinner (og forsåvidt lesbiske kvinner) ønsker å se ut som en traktolesbe.

Anonymous poster hash: f4f09...1a3

Random bildeeksempel fra google;

Winterschuhe-Street-Styles.jpg

Traktorlesber, virkelig?

Edit; Hun her også!

3316526_2013-09-29_508RE_lookbook.jpg?13

Så sykt lesbete, assa.

Endret av FantasDick
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for flere forslag, skal se mer. :)

Så bra! Disse er fremdeles en regjerende favoritt! Hvilken størrelse har du? Ser de store ut på foten? Jeg har rimelig tynne bein, så synes flate sko fort ser store ut på.. Bruker 36-37.

Jeg har disse, i både brun og sort. Veldig fine! Første paret kjøpte jeg i str 37 som er min vanlige størrelse, og de er egentlig litt for små, må slite litt for å få dem på. Så jeg kjøpte mitt andre par i 38, men de var veldig mye større, nesten litt løse. Må bruke såler. Synes det var enorm forskjell på disse størrelsene, og føler de største får føttene mine til å se litt store ut.

Men som sagt, veldig fine og gode om du finner riktig størrelse. :)

Anonymous poster hash: 75d46...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, Chelsea boots kan aldri bli fint. Det er mannesko. Man ser lesbisk ut med slike sko.

Anonymous poster hash: f4f09...1a3

Teknisk sett er det ridesko.

Anonymous poster hash: a1ae6...ad6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...