AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Hvert år fortelles det at bussinessen som er i plastisk kirurgi blomstrer, og at de forventer en sterk økning fra år til år. Dette skyldes da i stor grad silikon inplantater. Jeg er en jente med helt normale pupper vil jeg påstå, kanskje litt mindre en gjennomsnittet :/ Jeg kjenner ingen som har silikon, men jeg merker at alt dette maset gjør at det nesten virker mer normalt å ha flotte silikonpupper enn pupper jeg har, og da føler jeg også presset for å gjøre noe med mine også. Er silikonpupper så vanlig som jeg har fått inntrykk av? Altså, veldig vanlig? Anonymous poster hash: 4f4a8...ec8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Tror det er mer vanlig å ønske seg det enn å faktisk ha det. Anonymous poster hash: 09650...a79 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Vanlig og vanlig. Jeg er 21 år, og skal ta silikon fordi jeg har ikke-eksisterende pupper. (Flat). Forstår meg nemlig ikke på de som tar silikon, når de faktisk har pupper. Ja b-cup er noe. Jeg kommer til å ta noe som ser helt "naturlig" ut, og ikke Pamela Anderson pupper. Anonymous poster hash: 4595f...35c 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Er det noen her på KG som har tatt silikon? TS Anonymous poster hash: 4f4a8...ec8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Mange. Anonymous poster hash: 09650...a79 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har tatt silikon. Er 23. Kjenner til to norske venner av venner som har tatt det. Ingen nære. Har derimot en nær venninne (amerikansk) som sparer opp til det. Er langt vanligere enn før, men ikke noe "mange" har, som i en stor prosentandel, har jeg inntrykk av. Anonymous poster hash: 7d5d9...c17 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Hvor mange gram har folk tatt? Anonymous poster hash: 4595f...35c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Jeg skal ta 255 gram, anatomiske proteser under muskel. For meg så kommer det til å se mest "naturlig" ut. Vil ikke ha runde proteser siden jeg er så tynn. Anonymous poster hash: 4595f...35c 1
Gjest Blanchefleur Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Å legge inn slike implantater er selve manifestasjonen på idioti. Det begynner riktignok å bli nokså vanlig, men du ts bør prise deg lykkelig over at du står og går trygt i og med en kropp som ikke trenger slike tåpelige "forbedringer". 4
Gjest Blanchefleur Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Jeg skal ta 255 gram, anatomiske proteser under muskel. For meg så kommer det til å se mest "naturlig" ut. Vil ikke ha runde proteser siden jeg er så tynn. Anonymous poster hash: 4595f...35c Det faktum at du ødelegger en så viktig muskel har derimot ingenting å si?
Gjest Chloe87 Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Nja, vanlig og vanlig. I min vennegjeng er jeg den eneste som har det, men det ser naturlig ut, hadde nesten ikke bryster fra naturens side. Jeg merker jo at det virker som det er en trend blant noen jenter, det å få seg silikon og brife med de nye brystene sine i utringede kjoler på byen. Disse legger man jo ofte merke til og da føler man kanskje fort at det er "mange" av dem, men hvis man ser seg rundt så ser man jo mange flotte jenter med naturlige pupper også. Vil forresten nevne at selv om du har naturlige så kan du da ha like fine eller finere bryster enn meg, dem med silikon har absolutt ikke penere bryster enn dem som har naturlig. Utifra hva du forteller høres dine flotte ut!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Nja, vanlig og vanlig. I min vennegjeng er jeg den eneste som har det, men det ser naturlig ut, hadde nesten ikke bryster fra naturens side. Jeg merker jo at det virker som det er en trend blant noen jenter, det å få seg silikon og brife med de nye brystene sine i utringede kjoler på byen. Disse legger man jo ofte merke til og da føler man kanskje fort at det er "mange" av dem, men hvis man ser seg rundt så ser man jo mange flotte jenter med naturlige pupper også. Vil forresten nevne at selv om du har naturlige så kan du da ha like fine eller finere bryster enn meg, dem med silikon har absolutt ikke penere bryster enn dem som har naturlig. Utifra hva du forteller høres dine flotte ut! Hvor mange gram har du? Anonymous poster hash: 4595f...35c
Gjest Chloe87 Skrevet 5. januar 2014 #13 Skrevet 5. januar 2014 Hvor mange gram har du? Anonymous poster hash: 4595f...35c 375 gram. Høres kanskje mye ut, men var nesten flat før. Har en C cup.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Jeg er 35 år, og har silikon. Tok det da jeg mistet innholdet i brystene fullstendig etter amming av to barn. Har og mange venninner som har silikon. Anonymous poster hash: 08c51...39f
pinar Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har egentlig inntrykk av færre ønsker seg store/større pupper nå enn før. Syns det virker som veldig mange foretrekker litt små pupper, også menn.. 2
mformarte Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 Blir nok bare mer og mer vanlig.. Jeg tok et brystløft i 2012, og la inn protester i 2013. Rett og slett fordi jeg var veldig misfornøyd med hvordan de så ut.
Missy1 Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har silikon, men bare fordi brystene mine ble totalt ødelagt av svangerskap og amming. Ville mye heller hatt brystene mine slik de var før jeg ble gravid, men det kan jeg jo ikke få tilbake så da ble det silikon. Folk får mene hva de vil, jeg bestemmer over egen kropp og opererte for min egen del. Er 26år gammel og har 350cc (har såpass mye fordi jeg måtte "fylle ut" den slappe huden jeg hadde etter at de "punkterte") de ser naturlige ut, er myke og står til stil med resten av kroppen min
Gjest avocadoen Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Jeg synes at du ikke skal bry deg om hva andre har og ikke TS. Blir som en jente på ungdomsskolen som skal ha converse fordi "alle" andre har det.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #19 Skrevet 5. januar 2014 Ja kirurgene blir steinrike på kvinner som ikke ønsker å være seg selv. Og media, kroppshysteriet og andre kvinner hauser opp om at volumfylte pupper er det beste. Vi blir så påvirket! Vent til ungene er født er mitt råd. At jenter under 25 fyller dem opp er bare dumt. Man må også bytte dem etter 5-10 år, ingen pupper varer evig og det er kjempedyrt! Blir sikkert rart for arkeloger å grave etter plastikk og silikon i gravene etter kvinnens død Anonymous poster hash: 907a6...e9d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #20 Skrevet 5. januar 2014 Ja kirurgene blir steinrike på kvinner som ikke ønsker å være seg selv. Og media, kroppshysteriet og andre kvinner hauser opp om at volumfylte pupper er det beste. Vi blir så påvirket! Vent til ungene er født er mitt råd. At jenter under 25 fyller dem opp er bare dumt. Man må også bytte dem etter 5-10 år, ingen pupper varer evig og det er kjempedyrt! Blir sikkert rart for arkeloger å grave etter plastikk og silikon i gravene etter kvinnens død Anonymous poster hash: 907a6...e9d Hvorfor skriver du om ting du ikke vet noe om? At man må bytte ut silikonprotesene etter 5-10 år er bare tull. Ja det er kjempedyrt, men så har jeg valgt å prioritere pengene på operasjon. Når jeg er født helt flat, så ser jeg ingen annen utvei en denne. Anonymous poster hash: 4595f...35c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå