Gå til innhold

Det å ha sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen.

Er en jente på 18 år, relativt oppegående (er mye ute på fest, mange venner osv), men har kunn hatt sex en gang, og det var mildt sagt katastrofalt.

Mens alle mine venner har sex ofte og ender ofte opp med å ha det på fest, skjer det aldri med meg. Eller jeg har selvføgelig blitt med gutter hjem, men har alltid sagt nei til sex og alt rundt det. Da blir de selvfølgelig skuffet. Jeg vil gjerne ha det men jeg vet liksom ikke hvordan.

Noen som har noen råd?

Anonymous poster hash: 34b77...1a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad for at det der ikke skjer deg. ONS i fylla er bare så nitttalls. Du fortjener bedre.

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet

Du skal ikke nødvendigvis være sikker på at all sex det skrytes av i den alderen virkelig er reèll, TS.

• Liker 6
Skrevet

Du skal ikke nødvendigvis være sikker på at all sex det skrytes av i den alderen virkelig er reèll, TS.

Godt poeng.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha sex, sier du da ja når du blir med noen hjem. Sier du nei, kan du ikke klage her etterpå at du ikke får sex.

Anonymous poster hash: 88a75...881

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen.

Er en jente på 18 år, relativt oppegående (er mye ute på fest, mange venner osv), men har kunn hatt sex en gang, og det var mildt sagt katastrofalt.

Mens alle mine venner har sex ofte og ender ofte opp med å ha det på fest, skjer det aldri med meg. Eller jeg har selvføgelig blitt med gutter hjem, men har alltid sagt nei til sex og alt rundt det. Da blir de selvfølgelig skuffet. Jeg vil gjerne ha det men jeg vet liksom ikke hvordan.

Noen som har noen råd?

Liggene du får på fylla er ikke nødvendigvis gode bare fordi det er et ligg. Jeg er ung selv, og jeg merket presset veldig godt. Jeg gjør det ennå. Mine venner hadde ofte sex på fest, mens jeg endte som regel opp med å ikke ha det. Det var jo selvsagt en del gutter som meldte sin interesse, men alkohol og sex er ingen god kombinasjon, og de gangene jeg hadde sex, var faktisk verre enn de gangene man ikke fikk sex og følte seg alene. Dette er en klisjé, men jeg begynte ikke å like sex før jeg kom i et fast forhold. Det er da man virkelig har sex. Det er da man får utforske seg selv og en annen gutt/jente, og det er da det begynner å bli spennende og deilig. Nå har faktisk mine venninner som får seg ONS gitt uttrykk for at de egentlig også lengter etter en fast partner som man kan finne sin egen seksualitet med.

Jeg kunne være ganske promiskuøs til tider, men nå har jeg oppdaget at det er nesten noe spirituelt ved det å ha én fast partner om gangen. Sex blir den lille boblen som bare jeg og kjæresten min deler. Det er noe intimt og hemmelig. Det blir en hellig del av oss, og min seksualitet blir en hemmelighet jeg kun deler med en mann om gangen. Ta tiden til hjelp. Det føles kanskje ut som du aldri kommer til å få sex (jeg kjenner følelsen), men det er mye bedre å vente lenge på god sex enn å få deg et casual ligg med en du ikke bryr deg om. Det er vanskelig å få et vellykket ligg når man ikke kjenner hverandre og hverandres rytme, preferanser, osv. De gangene jeg hadde ONS, kunne jeg ikke slippe meg hundre prosent løs. Og jeg visste ikke selv hva jeg likte eller ikke like ved sexen, og jeg visste heller ikke hva jeg ville ha ut av den, eller hva partneren min ville ha.

Anonymous poster hash: eb641...2da

• Liker 2
Gjest Keikolina
Skrevet

Fyllesex er uansett dårlig, er jo helt doven i underlivet da, ha ha.

• 2 uker senere...
Skrevet

Just do it!!

Anonymous poster hash: 89ef4...8d4
Skrevet

Hei alle sammen.

Noen som har noen råd?

Jeg synes du høres veldig fornuftig ut!

Som mange andre skriver her, er det sjelden ONS er noen høydare, spesielt ikke hvis du er full i tillegg. Du er såpass ung, at du trenger ikke være redd for å få din del sex i livet ditt.

Det beste rådet, er å vente til du føler det er riktig, og med den personen du føler det er riktig med. Pass gjerne på at du (og gutten) ikke er spesielt fulle når det skjer, det er som regel ikke med på å sprite opp sexen første gang....;)

Skrevet

ONS er så harry!!

• Liker 1
Skrevet

Fyllasex er sjelden bra og ikke noe å trakte etter.

Om du absolutt vil ha det, bare si ja. Han vet nok hvordan det gjøres uansett, og detaljene er det ingen av dere som husker noe særlig av.

Skrevet

Hvorfor kan ikke fyllesex være bra? Jeg hadde sex i fylla en gang, og av det jeg husker, så koste jeg meg veldig og slappet 110% av. Alle bekymringer blir jo borte når man er full ( i hvert fall hos meg), så det hjalp på nervøsiteten min. Er sikker på jeg hadde klønet det til og vært skikkelig anspent hvis jeg var edru.

Anonymous poster hash: d8054...de4
Skrevet

jeg synes det er bra at du ikke har sex med dem.

Skrevet

Bare vær glad du er normal, TS. Ikke ødelegg deg selv bare for å være lik noen andre. Det er ikke verdt det.

Anonymous poster hash: dc710...e03
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor kan ikke fyllesex være bra? Jeg hadde sex i fylla en gang, og av det jeg husker, så koste jeg meg veldig og slappet 110% av. Alle bekymringer blir jo borte når man er full ( i hvert fall hos meg), så det hjalp på nervøsiteten min. Er sikker på jeg hadde klønet det til og vært skikkelig anspent hvis jeg var edru.

Anonymous poster hash: d8054...de4

Jeg blir generelt mindre følsom, så det føles ikke i nærheten like godt som i edru tilstand.

Anonymous poster hash: 5be17...645

Skrevet (endret)

Hei alle sammen.

Noen som har noen råd?

Når du blir med gutter hjem og sier nei, så er det nok noe innerst inne hos deg som sier du ikke vil ha ONS, og det er helt greit. Synes du heller burde slutte å bli med dem hjem :)

Bare så det er sagt, de fleste har katastrofale ONS så ikke stress med det!

Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller sluttet å bli med gutter hjem etter fest, fordi for det første du vet aldri om noen kommer til å ta avslaget feil. Og for det andre du vet jo allerede at du ikke ønsker det, så da er det bedre å vente til du treffer på noen i en annen setting, eller treffer på noen du har en god kjemi med.

Du er 18, mer enn nok tid igjen på å ha sex. :)

Endret av Nikee
Skrevet

Bare å spre beina så gjør mannfolka resten.

Anonymous poster hash: d9e8f...2a8
Skrevet

Hei alle sammen.

Noen som har noen råd?

Jeg skjønner settingen; det er lett at en førstopplevelse kan påvirke utviklingen. Men jeg skjønner ikke resten. Hvis du blir med hjem og sier nei til sex; hvordan FORVENTER du at dette skal utvikle seg?

Poenget er å komme dit at du er med hjem, er at du kjenner på at du er kåt, og at du ønsker å gå videre. Hvis ikke er det ikke mye nyttig i å bli med hjem.

Jeg tror du ville tjent på å skaffe deg noen du er tryggere på, og som du kan slappe av samme med og viktigere, som du kan la ta styringen. Derifra pleier det gå naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...