Gå til innhold

NATRON+VANN VIDUNDERKUREN

smartjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Orker ikke å lete frem nå, men søker man litt rundt, finner man like mye negativt, som positivt, om denne kuren.

Anonymous poster hash: b1340...a66
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Supraspinatus

Aldri hørt om en kur med natron, men det forebygger noe av de ekle effektene av å bruke melkesyre i energiomsetningen. Natron fungerer som en buffer.

Så for idrettsprestasjon har det absolutt en effekt. Brukes i så og si alle sportsdrikker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Prøvde jeg også. Var helt jævlig å drikke. 1 og en halv time er gått, og jeg føler ikke jeg må på toalettet? kanske det er meg det er noe rart med...

Anonymous poster hash: 75c4e...7f8
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hva er det som får folk til å tro at alt som er avførende og/eller vanndrivende er "utrensende" og sunt? Har man velfungerende lever og nyrer går man ikke rundt med slaggstoffer eller rester fra julematen i kroppen.

Anonymous poster hash: 7d353...566
  • Liker 15
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 måneder senere...
Vae victis

Dere som har prøvd dette med å drikke natron?

Hvordan funket det?

Og er det slik at en blander 5 ts i ein liter vann?

Er det nok å ta det en dag eller skal man helst ta det over flere?

Hadde vert interessant å høre hvordan det funket for dere som har prøvd. Vurderer det selv..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Breaking news, det finnes selvrensende systemer i kroppen allerede.

Anonymous poster hash: f40ee...a81
  • Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det kan godt være at det bare er tøys, men skader vel ikke å prøve gjør det vil? La folk få styre på med de vil!

Anonymous poster hash: 24a26...0a1
  • Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Badabing

Det kan godt være at det bare er tøys, men skader vel ikke å prøve gjør det vil? La folk få styre på med de vil!

Anonymous poster hash: 24a26...0a1

Men når folk sier "at det er helt jævlig å drikke" er det vel også greit å påpeke at de utsetter seg for dette uten at det har noen nytteverdi.

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nei, det skader vel ikke... Artikkelen handler om å bruke natron mot sure oppstøt, og den dosen er en teskje i et glass vann, dvs mye mindre enn denne "natronkuren".

Hun sier: Tenk at man kan spare opp så mye tull i kroppen!

Det er bare sludder. Hvis man "sparer opp mye tull i kroppen" skal man gå til lege, for da har man svikt i lever, nyrer eller andre organer.

Anonymous poster hash: 1b631...79b
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Merkelig hvordan ting blir omtalt som mirakelkur når det gir deg sjuttu.

Anonymous poster hash: aeb2d...18d
  • Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg synes det er spennende å lese om såkalte vidunderkurer. Men jeg leser heldigvis alle med kritsike øyne. Denne natronkuren havnet fort i "tull og fjant" kontoen.

Anonymous poster hash: b1340...a66
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

loffen

Jeg har fibromyalgi og fikk høre at dette skulle hjelpe fordi jeg visstnok har 'forsuring' i kroppen. :roll:

Hold på i flere uker, og fikk bare oppblåst mage og ble kvalm. Det hjalp ikke en dritt på smerter eller noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Første gang funket det helt ok. HELT JÆVELIG Å DRIKKE. Andre gangen trodde jeg jeg skulle besvime og og kaste opp, ikke at jeg måtte på noe eller noe. ALDRI IGJEN.

Anonymous poster hash: 527e5...5f7
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pringle

Så ekkelt og smertefullt som det høres ut, kan det ikke være annet enn dritsunt! Hvorfor ikke alle gjør dette hele tiden, aner jeg ikke! :sarkasme:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Noen påstår at kupiss er en mirakelkur også. Noen som har lyst til å forsøke det?

Anonymous poster hash: 26df3...f86
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Mmmmmm! Sunt, godt og kroppstemperert!

BF9CB7A155B341899BBE76FC9A4AE.jpg

Anonymous poster hash: 26df3...f86
  • Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...