Gå til innhold

NATRON+VANN VIDUNDERKUREN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke å lete frem nå, men søker man litt rundt, finner man like mye negativt, som positivt, om denne kuren.

Anonymous poster hash: b1340...a66
Skrevet

Aldri hørt om en kur med natron, men det forebygger noe av de ekle effektene av å bruke melkesyre i energiomsetningen. Natron fungerer som en buffer.

Så for idrettsprestasjon har det absolutt en effekt. Brukes i så og si alle sportsdrikker.

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde jeg også. Var helt jævlig å drikke. 1 og en halv time er gått, og jeg føler ikke jeg må på toalettet? kanske det er meg det er noe rart med...

Anonymous poster hash: 75c4e...7f8
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som får folk til å tro at alt som er avførende og/eller vanndrivende er "utrensende" og sunt? Har man velfungerende lever og nyrer går man ikke rundt med slaggstoffer eller rester fra julematen i kroppen.

Anonymous poster hash: 7d353...566
  • Liker 15
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Dere som har prøvd dette med å drikke natron?

Hvordan funket det?

Og er det slik at en blander 5 ts i ein liter vann?

Er det nok å ta det en dag eller skal man helst ta det over flere?

Hadde vert interessant å høre hvordan det funket for dere som har prøvd. Vurderer det selv..

AnonymBruker
Skrevet

Breaking news, det finnes selvrensende systemer i kroppen allerede.

Anonymous poster hash: f40ee...a81
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være at det bare er tøys, men skader vel ikke å prøve gjør det vil? La folk få styre på med de vil!

Anonymous poster hash: 24a26...0a1
  • Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Det kan godt være at det bare er tøys, men skader vel ikke å prøve gjør det vil? La folk få styre på med de vil!

Anonymous poster hash: 24a26...0a1

Men når folk sier "at det er helt jævlig å drikke" er det vel også greit å påpeke at de utsetter seg for dette uten at det har noen nytteverdi.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skader vel ikke... Artikkelen handler om å bruke natron mot sure oppstøt, og den dosen er en teskje i et glass vann, dvs mye mindre enn denne "natronkuren".

Hun sier: Tenk at man kan spare opp så mye tull i kroppen!

Det er bare sludder. Hvis man "sparer opp mye tull i kroppen" skal man gå til lege, for da har man svikt i lever, nyrer eller andre organer.

Anonymous poster hash: 1b631...79b
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig hvordan ting blir omtalt som mirakelkur når det gir deg sjuttu.

Anonymous poster hash: aeb2d...18d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er spennende å lese om såkalte vidunderkurer. Men jeg leser heldigvis alle med kritsike øyne. Denne natronkuren havnet fort i "tull og fjant" kontoen.

Anonymous poster hash: b1340...a66
Skrevet

Jeg har fibromyalgi og fikk høre at dette skulle hjelpe fordi jeg visstnok har 'forsuring' i kroppen. :roll:

Hold på i flere uker, og fikk bare oppblåst mage og ble kvalm. Det hjalp ikke en dritt på smerter eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Første gang funket det helt ok. HELT JÆVELIG Å DRIKKE. Andre gangen trodde jeg jeg skulle besvime og og kaste opp, ikke at jeg måtte på noe eller noe. ALDRI IGJEN.

Anonymous poster hash: 527e5...5f7
Skrevet

Så ekkelt og smertefullt som det høres ut, kan det ikke være annet enn dritsunt! Hvorfor ikke alle gjør dette hele tiden, aner jeg ikke! :sarkasme:

AnonymBruker
Skrevet

Noen påstår at kupiss er en mirakelkur også. Noen som har lyst til å forsøke det?

Anonymous poster hash: 26df3...f86
AnonymBruker
Skrevet

Mmmmmm! Sunt, godt og kroppstemperert!

BF9CB7A155B341899BBE76FC9A4AE.jpg

Anonymous poster hash: 26df3...f86
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...