Gå til innhold

promp, fis og fjert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på disse 3?



Anonymous poster hash: 3bb08...772
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

promp er en høy promp som ofte ikke lukter, fis er en lav liten smyger som gjerne stinker og fjert er en med lyd som gjerne lukter litt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så genialt spørsmål! Prompe gjør man i en by, fise gjør man i en annen by, fjerte gjøres i en annen by. I min by prupper man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

promp er en høy promp som ofte ikke lukter, fis er en lav liten smyger som gjerne stinker og fjert er en med lyd som gjerne lukter litt.

Men da har vi nå et veldig stort problem. Hva kaller man de høye som stinker?

Anonymous poster hash: 3bb08...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har vi nå et veldig stort problem. Hva kaller man de høye som stinker?

Anonymous poster hash: 3bb08…772

De går nok under fjert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil.. for meg er en fjert en bitteliten promp.. og en promp er en sånn bråkete sak som gjerne kommer ut på toalettet. En fis er en promp som kommer fra et møblert hjem med 3 mål tomt på beste vestkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så genialt spørsmål! Prompe gjør man i en by, fise gjør man i en annen by, fjerte gjøres i en annen by. I min by prupper man.

Nei, se definisjonen til Mariell. Prupp er det samme som seriefjert.

Det finnes også brakere som er ekstra bråkete og lange promper og knallerter som er ekstra høylydte fjerter, nesten som et skudd.

Dette er viktige forskjeller!

Anonymous poster hash: 53cee...bd2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kusevarmer på den annen side er av den fuktige, varme og uutholdelig stinkende varianten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg kommer fra heter det "luftgjennomstrømning" og det gjøres kun i privat avlukke.

Anonymous poster hash: 5ab46...ba4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Promp gir lyd. Den kan være høy og lav, og det er ikke alltid den lukter, men det er en ren lyd.

Fjert er en litt bløt promp.

Fis synes jeg er i kategorien "symgar" - pysete lyd, som om noen slipper ut luft av et sykkelhjul, men dødelig lukt som om sykkelhjulet var fylt med råtne egg. Når man slutter i andre klasse på barneskolen må man si "jeg feis" og ikke "jeg prompa".

Bonus:

Prupp - slik de finere damene gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bonus:

Prupp - slik de finere damene gjør.

Da er det bare fine damer rundt meg da... Hender noen fiser også, men vi bruker ikke ordet prompe eller fjerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare fine damer rundt meg da... Hender noen fiser også, men vi bruker ikke ordet prompe eller fjerte

Det er nok det, din heldiggris.

Prupp er et sånt ord som fortsatt får meg til å fnise, fordi det høres så.. Ja, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det, din heldiggris.

Prupp er et sånt ord som fortsatt får meg til å fnise, fordi det høres så.. Ja, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det egentlig.

Haha, prupp er et av de mest komiske ordene jeg vet om. Hvis noen rundt meg hadde sagt: "Oi, jeg pruppa" hadde jeg fått latterkick til de grader.

Anonymous poster hash: c5763...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser for meg at prupper er sånne mini-fjerter med litt lyd som kommer når fine damer løper bortover.. prupp-prupp-prupp-prupp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Promp - moderat høy, litt lukt

Fis - som nevnt, en lav smyger som stinker

Fjert - en moderat høy type flatulens som lukter litt, men ikke mye

Gørt - moderat høy, litt bløt, ekstremt illeluktende

Prupp - en høy, sprø type flatulens som ikke lukter



Anonymous poster hash: c5763...eac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, prupp er et av de mest komiske ordene jeg vet om. Hvis noen rundt meg hadde sagt: "Oi, jeg pruppa" hadde jeg fått latterkick til de grader.

Anonymous poster hash: c5763...eac

På deler av østlandet er det akkurat det som skjer. At de fleste prupper altså. Noen fiser også, men de andre ordene er "fremmede" for mange. Jeg bruker ordet prompe når jeg er på vestlandet, og fjerte når jeg er i nord-Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Promp = Bråker, men lukter ingenting.

Fjert = Lager lyd, og stinker.

Fis = Lager en bitteliten lyd, gjerne som "svosj", og stinker.

Smygar = Lager ingen lyd, men stinker.

Gørt = Den trenger ikke å lage lyd, men stinker råttent egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...