Gå til innhold

Skal alle dere ha tiara?

Anbefalte innlegg

Gjest Xavia
Skrevet

Synes det er mye tiara snakk. Er det liksom det alle bruder må ha for tiden, eller har det alltid vært sånn?

Hilsen uvitende meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg giftet meg i fjor sommer, og hadde ikke tiara.

Var i to andre bryllup i fjor, og to året før + ett året før der igjen, og ingen av brudene hadde tiara...

Skrevet

Ingen tiara her, men slør skal jeg ha. En venninne av meg som gifter seg samme dag som meg, skal gjøre det motsatte av meg igjen; tiara, men ikke slør.

Skrevet

Jeg skal ha tiara. Tror ikke jeg har sett noen andre ha det (bortsett fra min mor som giftet seg i 88 ) Og i tillegg til tiara skal jeg ha langt slør! Får lov til å være prinsesse en dag i mitt liv og da skal jeg jammen være prinsesse til gagns også! :ler2:

Skrevet

Jeg skal ha tiara, jeg har nemlig fått en i gave av kjæresten min for mange år siden. Jeg skal ha slør også.

Skrevet

Jeg skal ikke ha tiara, men slør og perler i håret.

Skrevet

ikke tiara på meg heller

Skrevet

Jeg har kjøpt både slør og tiara.

Regner med å bruke begge delene, men er ikke helt sikker før den store dagen kommer og jeg er ferdig hos frisøren....

Skrevet

Ingen tiara på meg, ei heller noe slør.

Skrevet

Jeg skal ha en enkel perlerand i håret.

Gjest Muslingen
Skrevet

Synes tiara er litt søtt, og jeg regner ikke med at det kommer flere anledninger til å bruke det. :ler: Derfor skal jeg ha tiara OG slør. Men ingen smykker...

Skrevet

Hadde ingen av delene. Trur i grunnen ikkje eg ville 'følt meg heime' med verken slør eller tiara. Hadde derimot nokre perler 'sydd' inn i litt av håret (det som var trekt bak - bilde her, men perlene viser ikkje...).

Kikka forresten i mamma sitt takkekortalbum - med takkekort frå tidleg på 70-talet og til no - og det var jammen ikkje mange der som hadde tiara! Trur nok det har vore forbeholdt kongelege veldig lenge, men i seinare tid blitt vanleg for 'allmuen'.

Av dei 5 siste bryllaupa eg har vore i (inkludert mitt eige), har har 3 hatt slør, 2 tiara (begge med tiara hadde òg slør).

Skrevet

Jeg har gått til innkjøp av begge deler, og er helt sikker på at jeg skal ha slør... Tiaraen er jeg derimot litt usikker på, men venter med avgjørelsen til jeg har vært hos frisøren.. (i morgen)!! Så får vi se.... blir likssom ikke helt det samme å stå hjemme foran speilet og prøve å få det til å se lekkert ut.. men jeg er sikker på at jeg tenker annerledes etter å ha vært hos frisøren som har "greie" på sånnt.

blyg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...