Gå til innhold

Ex date sier at han savner meg, men... :p

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man ringer da ikke noen i fylla bare fordi man er kåt. Hemninger, angst og motforestillinger forsvinner, og endelig tar man mot til seg til noe man har hatt lyst å gjøre lenge - som å ringe TS. Det er ikke få mennesker som har ringt exen, sin nye flamme eller en venn/venninne de synes er søte i fylla for å erklære sin interesse, udødelige kjærlighet og mer til. Her synnes jeg du er både bitter og besk, Gjest.

Det er en grunn til at man sier av barn og fulle folk skal du høre sannheten. Sannsynligvis skammer han seg såpass mye over å ha fylleringt deg, at han ikke kommer til å ta kontakt igjen. Så hvis du VIL gi ham en sjanse til, tar du kontakt, og hvis ikke lar du være - for han tør sannsynligvis ikke.

Så skal man selvfølgelig ta fyllerør med en klype salt, det er jo ikke akkurat alltid det ligger noe i det som blir snøvlet frem etter litt for mange halvlitere. Men hvis du er nysgjerrig på om hn vil noe mer, så er det nok i ditt hjørne ballen ligger.

Nettopp. Helt sant.

Anonymous poster hash: 02d68...48b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høh... tror jammen du har rett ja :) Jeg er nok en person som blir veldig lett "hekta" går inn på fb og snoker, ser om han er pålogget, tror at han sitter og håper at jeg skal ta kontakt (mens han egentlig sitter og spiller nettpoker f eks, og ikke aaaner at jeg sitter og glor på den grønne prikken -.-) tenker MYE på han, osv osv... var jo derfor jeg slettet han fra fb når jeg forsto at han ikke egentlig ville ha no mer kontakt med meg. Merket at jeg bare måtte gi meg med dette.

Men så la han meg til på ny ja, and I`m back :/ Tok oppfordringen til et par stykk i denne tråden til og ta kontakt med han igjen, siden det var "min tur". Skulle jammen ikke mye til for og overbevise meg nei, hehe.

Var en ok samtale, mye bla bla, han snakket vel egentlig bare om seg selv.... Kjente ikke helt at han prøvde å få frem at han liker meg, for å si det sånn :P Men nå har jeg iallefall gitt han muligheten tenker jeg.

Har nå slettet han igjen... kun fra chatten denne gang. Men bare vent, om et par timer, da har jeg nok tatt han tilbake på chatten, bare for å seeeeee om han tar kontakt :P Bæh... give me strength... :P

Synes du fint kan være strengere denne gangen. Har dere hatt en slik runde før så er det kanskje verd et forsøk nummer to, men si at du ikke vil ha det samme en gang til og at det enten må være mer seriøst eller at dere må la det være.

AnonymBruker
Skrevet

Vet du, selv takk, for du tør å si det som det er, og sånn som ufatterlig mange har det og føler det. Men så tør man ikke inrømme deg for seg selv, for hvem vil vel være svak? Men vi er alle svake. Vi har alle en indre lyst om å bli elsket og akseptert. Det er drivkraften i oss.. selvfølgelig lurer vi oss selv når vi tror vi kan oppnå dette!! Så vær stolt over ærligheten din overfor deg selv, og slutt å ta dårlige valg for deg selv, fordi du vil bli elsket. Det er lettere sagt enn gjort, tro meg.. vet alt om det.. men viljestyrken er der og det blir lettere og lettere etterhvert.. Nå tar jeg en pep talk med meg selv når jeg blir småhekta på noen og bare spør meg selv hva det er han kan tilby meg i det lange løp, og om jeg egentlig liker han, eller oppmerksomheten han har gitt meg..

Heier på deg! :D

"Lurer oss selv når vi tror vi kan oppnå dette"? For noe svada ;).

Å plante kynisme i mennesker medfører nettopp at ting som kanskje kunne ha blitt noe bra går til grunne.

Når det er sagt så er jeg likevel svært usikker på situasjonen her TS, ut fra det du skriver, men ville sett helt bort fra de kvasipsykologiske rådene du får her.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en person som har en eks med meg på det emosjonelle plan, fortsatt etter fire år. Noen ting kan jeg komme med tankene mine på.

1. Å rote med noen er lett. Men å legge følelser i det, er som å legge lokk på det gamle forholdet og innse at det er over. Jeg vet at eksen elsker meg, vi har gjort det slutt av andre grunner, så derfor har det vært ekstra vanskelig. Det tar tid å komme over noen som man elsker, det er lettere når man har blitt enige. Vi ble enige pga noe han slet med, som jeg ikke kunne leve med. Hans ord var; jeg vil fikse det, og hvis jeg en dag........ Skjønner dere? det er veldig vanskelig. Men jeg vet at jeg må videre.

2. Har for første gang åpnet meg opp for en person. Det har foregått i et halvt år, og jeg har aldri hatt noe på gang med noen andre såpass lenge. Jeg merker at følelsene mine er der, at ting faktisk kan bli bedre her enn hos eksen. Ingen drama, krangling og styr; bare glede, kos og avslappende. Har veldig lyst til å satse, men får det ikke til. Er usikker på om det er eksen som holder meg igjen, eller om det er tanken på at jeg vet at noen ting ikke passer i det lange løp. Vi passer sammen på det vi driver med nå, to stykker som har det hyggelig sammen.. men som kjærester er det noen ting som går i mot oss, synes jeg. Så tror ikke det er eksen som står i veien denne gangen.

3. Hadde jeg dumpet vedkommede om eksen min kom på døra? Svaret er faktisk nei. Jeg har stille avvist eksen min ørten ganger pga denne personen, og sagt til eksen min at det er Nok.

4. Eksen min fant ut at jeg hadde møtt noen, det var egentlig ikke noe jeg hadde tenkt skulle være offisielt, men når det ble offisielt, føltes det riktig. Det sier meg noe. Eksen min, som var utro mot meg mange ganger mens vi var sammen, har vist meg at han ikke har forandret seg via sin reaksjon og oppførsel. Han har rasert hjemmet mitt etter nyheten, drukket seg drita ved flere anledninger (han drikker aldri ellers) og har gjort ting for å såre meg. Signalene hans sier "jeg gir faen i deg", og da går jeg deretter.

5. Jeg tror jeg er ferdig med eksen, men at jeg ikke har møtt den rette på et så stort plan. Jeg har møtt en som vekker følelser i meg, som får meg til å få lyst til å gi mye av meg selv, gi og få positive erfaringer tvers gjennom og bare le, være snille med hverandre og passe på at ingen blir såret (jeg har en sånn beskyttende følelse for denne fyren, vil ikke la ting gå rotete for seg, og vil ikke at han skal bli såret, så han vet hvor han har meg). Alt jeg vil ha ut av dette er tålmodighet, positivitet og glede. Et seriøst forhold er ikke mulig for meg med denne fyren.

Slike tanker kan en ha, når man sliter med eksen sin emosjonelt.

Anonymous poster hash: a28e1...29e
Skrevet

Ps, fra meg igjen. Når h*n frivillig er borte fra deg, ikke investerer i deg på noe som helst slags plan, er det et tegn på at man bør glemme h*n.

Seks måneder er lenge å angre seg. Om han hadde ringt deg i fylla etter en måned så hadde jeg vært mer positiv på at han kanskje faktisk hadde lyst til å investere. Men etter seks måneder, hm.

Et forslag, som du kan sjekke ut hvis du vil ts (bare vær forsiktig). Spør han direkte hva dette er for noe! For etter seks måneder, hvis han har tenkt noe, bør han være klar til å faktisk si noe rundt det. Hvorfor han tar kontakt igjen, og hva han egentlig vil. Det kan hende at han har tenkt: søren, jeg må komme meg videre. Vibeke fra forrige helg er ikke riktig, Lise fra september funket heller ikke, men TS fra KG hadde noe ved seg - dumt at jeg ikke følte meg klar da - kanskje jeg skal prøve å få tak i henne igjen og se om det kan bli noe?

Det kan altså hende at han har pushet seg selv ut i det, og er klar for noe følelsesmessige. Bare vær forsiktig, og han burde ha noen tanker rundt det.

Anonymous poster hash: a28e1...29e
Skrevet

Takker for svar og tanker :) Han tok faktisk kontakt her om dagen, og vi pratet litt. Hverdagslige ting og litt tull. Jeg tror mest av alt at han savner meg som venn, altså ha noen å prate om "alt" med. Han har veldig mange kompiser og bekjente, men har ikke inntrykk av at han virkelig kan prate med dem. Så det er nok derfor han savnet meg. Vil jeg tro...

Tror jeg bare må slå fra meg at det kan bli noe "mer". Merker at jeg ikke føler den intimiteten med han som jeg har følt med andre. Føler ikke at JEG faktisk kan si alt og føle meg 100% trygg på ikke å bli dømt av han. Han er mer interessert i seg selv enn i meg, på en måte. Derfor vil jeg ikke spørre han om hva han vil med meg. For jeg tror jeg vet det :) Og han jeg tror faktisk ikke at han hadde klart å formulere et svar :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...