AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har hatt lavt stoffskifte fra en veldig ung alder(følgesykdom til noe annet), såpass ung at det liksom var mamma som ble informert om hva det var og jeg bare tok pillen som jeg fikk beskjed om. Så nå sitter jeg liksom her og knapt nok vet hva det er og hva det gjør med meg, med og uten medisiner. Nå holder jeg på å skal kvitte meg med 10kg, fra 70-60, og mange sier at dem med lavt stoffskifte ofte sliter med å gå ned i vekt selv om de tar medisiner, mens andre igjen sier at på medisiner stiller man på lik linje med andre(forutsatt at dosen er riktig). Andre igjen sier at det er for lite kunnskap blant leger om lavt stoffskifte osv, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tro og ikke. Jeg kan nevne jeg har gått ned 10kg før, fra 80 til 70, og jeg måtte ha et ganske lavt kaloriinntak og trente 4+6 dager i uka(gikk en times tur 6 ganger i uka i tillegg til vanlig trening) for å klare å gå ned. Noen stoffskifte eksperter? Jeg vet virkelig ikke lengre ass, blir mer og mer forvirra jo mer jeg leser på nettet, selv på mer seriøse nettsider. Anonymous poster hash: 36398...542
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå