Gå til innhold

Kan man ikke ha gmail og hotmail?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opprettet gmail konto, etter dette mottar jeg ikke lenger epost på noen av hotmailkontoene mine. Hvorfor?

Må jeg slette gmail konto?

Anonymous poster hash: 1646e...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt problemer med hotmail. Men jeg tror ikke gmail og hotmail påvirker hverandre, skjønt jeg skal aldri si aldri. Håper noen andre svarer deg, jeg følger med..

Skrevet (endret)

Det har ingen verdens ting å si. Det er to helt forskjellige tilbydere og eiere. Dersom Google kunne forårsake at Microsofts mailkunder ikke fikk mail, da hadde vi lest om det i alle verdens aviser.

Ta kontakt med MSN/Hotmail/Outlook-support og sjekk med dem. Så vidt jeg vet eksisterer egentlig ikke hotmail lengre, alle skal ha blitt migrert til outlook-adresser.

Endret av Zzyzx
Skrevet

Jeg har begge deler, og de påvirker ikke hverandre.

Det har ingen verdens ting å si. Det er to helt forskjellige tilbydere og eiere. Dersom Google kunne forårsake at Microsofts mailkunder ikke fikk mail, da hadde vi lest om det i alle verdens aviser.

Ta kontakt med MSN/Hotmail/Outlook-support og sjekk med dem. Så vidt jeg vet eksisterer egentlig ikke hotmail lengre, alle skal ha blitt migrert til outlook-adresser.

Du bestemmer selv om du vil ha @outlook.com, @hotmail.com eller @live.com når du skal registrere ny mail.

Skrevet

Ja, det var det... Jeg har vært så "passiv" på hotmail over lang tid, så har vel egentlig ikke fått med meg alle forandringene. Jeg har andre mail-adresser i tillegg til Facebook, og hva er egentlig vitsen med å ha så mange forskjellige mail-adresser?

Skrevet

Jeg bruker ennå hotmail som jeg har hatt i 15 år, men har hatt gmail i kanskje 3 år. Ingen problemer, de har ingenting med hverandre å gjøre.

Skrevet

Ja, det var det... Jeg har vært så "passiv" på hotmail over lang tid, så har vel egentlig ikke fått med meg alle forandringene. Jeg har andre mail-adresser i tillegg til Facebook, og hva er egentlig vitsen med å ha så mange forskjellige mail-adresser?

Hotmail-adressen din vil fortsatt være den samme så lenge du har brukt den i løpet av de siste 8 mnd. Etter 12 mnd blir den permanent slettet.

Skrevet

Hotmail-adressen din vil fortsatt være den samme så lenge du har brukt den i løpet av de siste 8 mnd. Etter 12 mnd blir den permanent slettet.

Det er jo sant... Det visste jeg jo egentlig, men takk

AnonymBruker
Skrevet

Viste seg å bare være en forsinkelse, tok 30 min før Mail dukket opp. Alt ok :)

Anonymous poster hash: 1646e...487

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...