AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Kort fortalt så var det min siste dag med mensen. Jeg sa det til han men han ville likevel ha sex. Da han skulle løfte meg over etter at jeg hadde ridd han en stund rant det ut mye.blod på både han og litt på klærne. Så på hele han at han sunes det var vemmelig. Etterpås prøvde vi igjen men ham stoppet brått fordi det rant ut noen dråper. Til slutt avsluttet vi, og jeg tok på meg en shorts som tydeligvis var full av blod siden han påpekte det. Kleint.......... Har jeg ødelagt hele interessen hans for meg nå? Vi dater..... (Noen som vet hvordan man fjerner vekk blod fra en genser?)Anonymous poster hash: 2521c...dde
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Herregud... hehe Han visste sikkert hva mensen var før han traff deg, eller? Han bude jo forstå at det kan bli litt grisete når han absolutt vil ha sex når du har mensen gutter altså... Men sånn til neste gang du velger å ha sex under mensen, ha det i dysjen, eller ligg på et hånkle. Ikke så lurt å være på topp kanskje. Men det har du vel lært nå Anonymous poster hash: 9110d...566 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Herregud... hehe Han visste sikkert hva mensen var før han traff deg, eller? Han bude jo forstå at det kan bli litt grisete når han absolutt vil ha sex når du har mensen gutter altså... Men sånn til neste gang du velger å ha sex under mensen, ha det i dysjen, eller ligg på et hånkle. Ikke så lurt å være på topp kanskje. Men det har du vel lært nå Anonymous poster hash: 9110d...566 Nei jeg er den første jenta han har vært intim med. Han er også veldig ung så jeg er redd dette er nok til å skremme han bort.Anonymous poster hash: 2521c...dde
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Nei jeg er den første jenta han har vært intim med. Han er også veldig ung så jeg er redd dette er nok til å skremme han bort.Anonymous poster hash: 2521c...dde Ok... da har han iallefall lært noe nytt hehe... Om en stund er dette noe dere kommer til å flire godt av begge to, tro meg. Men hvis dette går mot et forhold, så må han faktisk tåle noe så normalt og mennesklig som litt mensblod. Prøv å tøys bort hele episoden, le litt, si f eks, "deeet gjør vi iallefall ikke igjen", flir det vekk, rett og slett. Hvis ikke han tåler såpass, vell, da er han for ung :) Anonymous poster hash: 9110d...566
Elanore Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Jeg tror jeg bare ville tatt en prat med fyren.... hvis det passer seg sånn.
Gjest Whitestripes Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Han ble advart, men tok sjansen likevel. Da er det temmelig umodent å reagere sånn. Snakk med han om det. Iskaldt vann fjerner blod btw.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Ok... da har han iallefall lært noe nytt hehe... Om en stund er dette noe dere kommer til å flire godt av begge to, tro meg. Men hvis dette går mot et forhold, så må han faktisk tåle noe så normalt og mennesklig som litt mensblod. Prøv å tøys bort hele episoden, le litt, si f eks, "deeet gjør vi iallefall ikke igjen", flir det vekk, rett og slett. Hvis ikke han tåler såpass, vell, da er han for ung :) Anonymous poster hash: 9110d...566 Tusen takk. Jeg tror det gikk bra. Jeg tror jeg bare ville tatt en prat med fyren.... hvis det passer seg sånn. Vel, han overnattet for det da, og vi oppførte oss helt normalt i dag. det er vel et godt tegn ? Anonymous poster hash: 2521c...dde
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Så lenge du ikke har grønt, etsende og syreaktig mensblod så tror jeg det bør gå bra. Vi menn vet egentlig godt hva konsekvensen kan være hvis man kjører brannbåt på røde elver og besvimer ikke nødvendigvis av litt blod. Anonymous poster hash: 539b5...d21
Gjest Heartbeat Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Da tåler han ikke mye En erfaring rikere, går sikkert bra Tror gutter tåler endel 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå