Gjest Vevila Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Er det noen her som har tatt brystreduksjon? Hvordan ble resultatet? Er du fornøyd?
Sugerøret Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Gikk fra J og hengete te-poser til DD .Lite smerter,men stygge arr som var snurpet sammen under brystet.Det var ikke pent. Dette er mange år siden nå,brystene har vokst igjen ,mens arrene er nesten borte.(ikke snurpete saken under brystene da)
Gjest Vevila Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Gikk fra J og hengete te-poser til DD .Lite smerter,men stygge arr som var snurpet sammen under brystet.Det var ikke pent. Dette er mange år siden nå,brystene har vokst igjen ,mens arrene er nesten borte.(ikke snurpete saken under brystene da) Angrer du? Synes det er så vanskelig. De plager meg daglig, men jeg er fornøyd med hvordan de ser ut, og redd for å angre...
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Her skal jeg følge med.. Har 75H, og det kan være veldig tungt å bære på.. Men vil ikke ha stygge arr.. Får man arr rundt brystvortene? Anonymous poster hash: 300a7...a57
Sugerøret Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Den teknikken som ble brukt på meg,hvor de skar ut vortene og sydde brystet sammen igjen under,er "ok" Angrer ikke på operasjonen,kun på kirurgen. Vurderer faktisk å fjerne igjen. http://old.sthf.no/upload/Bilder/Klinkk%205/pasientinfo_brystreduksjon.jpg Endret 5. januar 2014 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde en slik operasjon i fjor,og er veldig fornøyd!(Offentlig sykehus) På forhånd var jeg nervøs,og jeg likte jo godt de puppene jeg hadde men de var for tunge for ryggen min(har trent styrke i flere år og prøvd ut uttallige forskjellige dyre bher som er blitt anbefalt) Men de nye puppene føltes som mine egne helt fra starten,bare mindre. Arrene kunne vært penere,men jeg visste på forhånd at huden min ikke lager så fine arr så det var jeg forberedt på.Regner med de blekner mer med tiden Smertene i ryggen er borte og jeg kan til og med jogge nå,det har aldri vært mulig før Anonymous poster hash: 1d133...07f
Gjest Vevila Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Høres herlig ut! Håper jeg får det dekket da! De er jo ikke enorme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå