Gå til innhold

Jakten på kjolen...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg synes den var helt grusom! Men smaken er som baken..

Har man ikke noe konstruktivt aa si, synes jeg man boer holde kjeft. Aerlig talt, det der var veldig unoedvendig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lunacia, vennen min, hovedgrunnen til at jeg ikke orker bry meg med dette forummet er alle fjortissene som holder til her. skal du ta inn over deg hva enkelte klarer å tyne ut av seg kommer du ikke til å gjøre noe annet enn å være irritert. bare overse de som ikke har allminnelig folkeskikk, og gled deg over de som gir positiv tilbakemelding.

forøvrig, til alle andre: folk får lov til å si om de ikke liker kjolen - men det GÅR an å gjøre det på en høflig måte. å si "jeg sier det jeg mener" er ikke en unnskyldning for å oppføre seg som en bortskjemt fireåring.

(og ja, jeg vet jeg nå oppfører meg som en del av de jeg kritiserer, jeg mener ikke at alle her inne er fjortisser, men HJELP så mange det er)

Gjest Muslingen
Skrevet

Applaus til deg som går dine egne veier!

Personlig ville jeg ikke valgt en slik kjole, men jeg synes den var fin. :)

Skrevet

Kjolen var stilig,jeg vet ikke om jeg personlig hadde gått i den,men synes det er flott at du tør å gå dine egne veier

Gjest Xavia
Skrevet

Når man legger ut et bilde av brudekjolen sin, så er det kun lov til å fortelle hvor fantastisk den ser ut???? :o

Har du funnet drømmekjolen så bryr du deg vel ikke om hva jeg eller Tex synes om den. Det er en spesiell kjole du har valgt, og jeg synes det er barnslig å sutre fordi noen ikke likte den.

Vær stolt av den kjolen du har valgt. Du synes sikkert mange av de andre kjolene som vises her inne ikke er din smak, og det må du vel ha lov til å si.

Hvis su ikke stoler mer på ditt eget valg av kjole enn at du ikke tåler å høre andres synspunkter om den, så bør du kanskje ikke legge ut bilde av den her?

Skrevet
lunacia, vennen min, hovedgrunnen til at jeg ikke orker bry meg med dette forummet er alle fjortissene som holder til her. skal du ta inn over deg hva enkelte klarer å tyne ut av seg kommer du ikke til å gjøre noe annet enn å være irritert. bare overse de som ikke har allminnelig folkeskikk, og gled deg over de som gir positiv tilbakemelding.

forøvrig, til alle andre: folk får lov til å si om de ikke liker kjolen - men det GÅR an å gjøre det på en høflig måte. å si "jeg sier det jeg mener" er ikke en unnskyldning for å oppføre seg som en bortskjemt fireåring.

(og ja, jeg vet jeg nå oppfører meg som en del av de jeg kritiserer, jeg mener ikke at alle her inne er fjortisser, men HJELP så mange det er)

Fjortisser? :o Jeg har ikke sett noe til dem? Det er jo en gjennomsnittalder på kanskje 25 år her... :roll:

Gjest Xavia
Skrevet
lunacia, vennen min, hovedgrunnen til at jeg ikke orker bry meg med dette forummet er alle fjortissene som holder til her.

Er det fjortis å si at man synes en kjole er grusom?

skal du ta inn over deg hva enkelte klarer å tyne ut av seg kommer du ikke til å gjøre noe annet enn å være irritert. bare overse de som ikke har allminnelig folkeskikk, og gled deg over de som gir positiv tilbakemelding.

Det er da også allminnelig folkeskikk å si sin ærlige mening om en kjole. Jeg slikker ikke opp etter ryggen. Er mye mer takknemmlig for ærlige tilbakemeldinger.

Igjen; men er da ikke BORTSKJEMT (vet du hva ordet betyr tro???) fordi om man sier at et klesplagg ikke var pent??

(og ja, jeg vet jeg nå oppfører meg som en del av de jeg kritiserer, jeg mener ikke at alle her inne er fjortisser, men HJELP så mange det er

Å??? Mange fjortiser? Hvordan kan du si det? Har du forressten vært inne på noen av de linkene hvor medlemmene forteller hvor gamle de er?

Jeg har ikke truffet på mange fjortiser som tør å si sin mening om ting og stå for den til Dovre faller, men det har du?)

Skrevet

Ærligtalt! Gi dere!

:roll:

Personlig syns jeg det er utrolig dårlig gjort, å fortelle noen at f.eks. burdekjolen dems er grusom, eller at det ser ut som en karnevalskjole. :klaske: Klart dette sårer.

Ingen sier at dere skal lyve om hva dere mener, men det går an å si "Den kjolen likte jeg ikke" eller "Ikke helt min stil".

Lunacia:

Kjolen var spesiell, men den er helt typisk din stil! Og jeg vet du kommer til å se veldig flott ut i en slik kjole! :) (Kanskje lilla i stedet for rødt? :sjarmor: )

Skrevet

Hvorfor har jeg en følelse av at flere ville likt kjolen om den var presentert i hvitt og champagne?

Likte fasongen kjempe godt, og skjønner godt at du vil bruke kjolen som idé, lunacia, for den har mange fine elementer.

Personlig ville jeg valgt et annet stoff og andre farger, men så ser jeg ut som et lik i rødt, og føler meg enda mindre enn jeg er i tunge stoffer som fløyel..

Gjest Xavia
Skrevet
Hvorfor har jeg en følelse av at flere ville likt kjolen om den var presentert i hvitt og champagne?

Jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg likte ikke fasong, stil, eller stoff . Du har riktig at fargen var en del av hvorfor jeg ikke likte kjolen, men langt fra den eneste. Har da sett andre nydelige brudekjoler som ikke er kremhvite!

Skrevet

Vel, jeg for min del jobber i barnehage og det er da vitterlig ikke så lenge siden det var karnevalstid. Og der kryr det av denne typen kjoler, i alle mulige varianter.

Synd at du skulle bli så lei deg, men det er noe med at når en spør om folks mening må en regne med å få ærlige svar.

Men så vet du jo også at hvis du finner frem et annet bilde en gang og jeg skryter uhemmet, kommer det rett fra hjertet :wink:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Føler at jeg må forsvare Lunacia litt her... og meg selv, på en måte, siden jeg likte kjolen kjempegodt!

Det må være mulig å si sin ærlige mening uten å såre! Grusom, karnevalskjole, vil ikke bli sett død i den, vet dere, jenter, det var faktisk ikke pent sagt!

Jeg kan godt mislike kjolen til noen her, men da sier jeg ikke at den var jalla, harry, "days of our lives" eller noe annet stygt som jeg kan komme på i farta. Jeg sier rett og slett at den kjolen var ikke noe for meg, men du blir sikkert fin i den. Og hvis jeg synes den er så stygg at cowboylaila ville elsket den, da sier jeg at jeg ikke har sansen for stilen.

Å si at en kjole er grusom til noen som synes kjolen er drømmekjolen, er omtrent like følsomt og relasjonsorientert som å si til en nybakt mor at ungen hennes er den styggeste ungen du har sett. Og det finnes unger som er langt styggere enn noen brudekjole jeg noen gang har sett...

Skjerp dere!

Luna: Jeg synes fortsatt at kjolen er fin! Ligner på den jeg har lyst på :)

Skrevet
Synd at du skulle bli så lei deg, men det er noe med at når en spør om folks mening må en regne med å få ærlige svar.

Kan ikke huske at jeg spurte om noen sin mening, jeg... Jeg sa bare at jeg naa jaktet paa kjolen, men at jeg nok ville sy den selv. Det kom riktignok ikke en eneste kommentar med tips om moenster, andre inspirasjonskilder el. l., som jeg faktisk var mer ute etter enn hva folk mente om kjolen paa bildet, som jeg sa ville vaere en inspirasjonskilde.

Har du funnet drømmekjolen så bryr du deg vel ikke om hva jeg eller Tex synes om den.

Du kan umulig ha lest orginalinnlegget mitt. Jeg har aldeles ikke funnet droemmekjolen. Gaa tilbake og les noeye hva jeg skrev! Har du tips om moenstre og andre inspirasjonskilder, kom gjerne med dem, men en slik ukonstruktiv kommentar du kom med i utganspunktet synes jeg rett og slett, som StarseekR (hun er naa alltid veldig fornuftig, den jenta) sa, er unoedvenig og ja, barnslig. Greit nok aa ikke like ting, og jeg har da heller ikke noe i mot at andre ikke deler min smak, men det gaar faktisk ann aa si det paa en pen maate. Kunne aldri falle meg inn aa si til noen at kjolen de liker er "grusom"! Det er tross alt et menneske med foelelser som sitter paa den andre enden, og det maa man ta hensyn til, mener jeg. Litt vanlig folkeskikk burde man vise, og det aa vaere aerlig synes jeg mange bruker som en unskyldning...

Fjortisser? :o Jeg har ikke sett noe til dem? Det er jo en gjennomsnittalder på kanskje 25 år her...  :roll:  

Fjortis har ikke saa mye med alder aa gjoere, det har noe med state of mind. Og jeg vet godt at det var dette StarseekR siktet til her.

*riste paa hodet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...