Gå til innhold

Jakten på kjolen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å sy min egen kjole. Jeg er svinekresen, og jeg synes det er kjempevanskelig å finne kjoler jeg liker...

Denne synes jeg er rålekker, egentlig:

http://raspberryberet.com/estategown.html

Kan definitivt hente inspirasjon fra den. :)

Og så vil jeg sy meg en ny kappe...

Det vil si, må begynne å jakte på stoff snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, likte designet men ikke fargen. Skal du ha disse fargene eller hvit?

Kunne hatt en slik en jeg også, i f.eks ivory, men ikke i fløyel... Men tar ikke sjansen på å sy jeg.

Skrevet

Jeg har allerede nevnt flere ganger her tidligere at jeg skal ha sort kjole. Jeg kan ikke fordra å gå i hvitt.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Den var kjempefin!!

Skrevet
Jeg har allerede nevnt flere ganger her tidligere at jeg skal ha sort kjole. Jeg kan ikke fordra å gå i hvitt.

Det er jo ikke sikkert alle som er her inne har fått med seg hvilken farge du skal ha på kjolen din :wink:

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg synes den var helt grusom! Men smaken er som baken..

Skrevet

Utradisjonelt, men kjempe stilig. Så lenge den står i stil med personen som bærere den. Og det har jeg fått forståelse for at det gjør den... :wink:

Skrevet

Jepp, utrasisjonelt - men kul (ville ha kutta ut det røde!)

Skrevet

Nyyyydelig kjole! Kjempefin! Men akkurat det hodeplagget var vel kanskje ikke helt i min gate. Selve kjolen derimot var nydelig!!

Skrevet
Nyyyydelig kjole! Kjempefin! Men akkurat det hodeplagget var vel kanskje ikke helt i min gate. Selve kjolen derimot var nydelig!!

Nei, hodeplagget var ikke akkurat det jeg ville hatt heller... :)

Skrevet

Stilig kjole!

-Falt litt for eit par andre eg såg der inne då... ;) for eksempel denne likte eg kjempegodt!

Skrevet
Stilig kjole!

-Falt litt for eit par andre eg såg der inne då... ;) for eksempel denne likte eg kjempegodt!

Ja, den er kjempesoet!

Skrevet

Fin kjole, men tror jeg ville ha likt den bedre uten det røde...og uten hodeplagget da :wink:

Skrevet

Syns det ser ut som karnevalsskjole, jeg :ler:

*Klem til Lunacia*

Skrevet
Syns det ser ut som karnevalsskjole, jeg :ler:

:cry:

Det var saarende sagt!

Skrevet

Fin kjole, selv om jeg ikke er så glad i fløyel.

Skrevet

:cry:

Det var saarende sagt!

Unnskyld, det var ikke meningen at du skulle bli lei deg.

Men Lunacia, du vet jo at jeg sier ting jeg mener,

og ikke minst at vi har vidt forskjellig smak!

Det snakket vi jo en del om da vi var på treff sist.

Du ville ikke bli sett død i min kjole og jeg ville ikke bli sett i din. Smaken er forskjellig, og en må jo regne med at ikke alle liker det en stolt vil vise frem. Og det er jo ikke noe poeng i å legge ut bilde og ønske seg kommentarer hvis en bare vil høre det positive.

Jeg synes den var helt grusom! Men smaken er som baken..

Er denne kommentaren noe særlig bedre...? :wink:

Skrevet
Du ville ikke bli sett død i min kjole og jeg ville ikke bli sett i din.

Det er faktisk ikke sant. Jeg husker nemlig ganske klart at jeg sa til deg at jeg syntes kjolen din er fin. Desverre har ikke jeg kropp til aa gaa i slik kjole, men jeg synes den er flott.

Dessuten mener jeg at hvis man ikke har noe konstruktivt aa si, boer man heller hold kjeft. Aa si hva man mener er en ting, aa vaere uhoeflig er noe annet. Man kan uttrykke at man ikke liker noe paa en pen maate.

Den andre kommentaren du siktet til maa jeg ha misset, for den saa jeg ikke. Er ikke online saa mye for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...