Gjest Summers Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Er en del jenter som ligger med menn bare de maser nok. Er det noen triks for å øke sjansen for å bli blant de heldige mennene? Hva fikk deg til å ligge med masekoppen?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Hva fikk deg til å ligge med masekoppen? Penger Anonymous poster hash: 499b9...89f 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Er en del jenter som ligger med menn bare de maser nok. Er det noen triks for å øke sjansen for å bli blant de heldige mennene? Hva fikk deg til å ligge med masekoppen? Hahaha, optimistisk . Jeg var ikke blant dem som svarte ja på det. Men ellers er det naturligvis litt spennende å bli begjært og få løfter om nytelse. Kunne vurdert det da. Anonymous poster hash: 284e8...f85
Gjest Summers Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Hahaha, optimistisk . Jeg var ikke blant dem som svarte ja på det. Men ellers er det naturligvis litt spennende å bli begjært og få løfter om nytelse. Kunne vurdert det da. Anonymous poster hash: 284e8...f85 Takk, er rimelig noob på dette så "begjært og løfte om nytelse" kan du utdype? 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Takk, er rimelig noob på dette så "begjært og løfte om nytelse" kan du utdype? Det bør være mer preget av ærlig forførelse enn av mas . Sagt med selvtillit og varme, men ikke på en hevdende eller tøff måte. Forutsatt at du kjenner henne litt: Fortell henne at måten hun er på og måten hun beveger kroppen sin på gjør deg veldig tent, få henne på en til å fortelle deg hva hun liker i sengen, og fortell henne at du gjerne vil gjøre det hun beskriver på nettopp deg. Anonymous poster hash: 284e8...f85
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Helvetes jævla masing kombinert med at klokka var 0500 og jeg hadde drukket i over 12 timer, haha. Tror jeg avbrøt samleiet omtrent umiddelbart etter at det hadde startet og dro for å finne meg et annet rom og sove på (dette skjedde i studietiden i et stort kollektiv). Eneste gangen jeg har gitt "etter" for mas, aldri igjen. Et tips kan kanskje være å finne en relativt uerfaren jente? Dersom man har gitt etter for "masesex" tidligere så tipper jeg utifra egne erfaringer at terskelen for å gjøre det igjen blir 10x høyere. Anonymous poster hash: 30224...96c
Gjest Summers Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Et tips kan kanskje være å finne en relativt uerfaren jente? Dersom man har gitt etter for "masesex" tidligere så tipper jeg utifra egne erfaringer at terskelen for å gjøre det igjen blir 10x høyere. Anonymous poster hash: 30224...96c Godt spørsmål(er du sikker på at du er kvinne?).
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Godt spørsmål(er du sikker på at du er kvinne?). En uerfaren og VILLIG jente altså. Og han er definitivt ikke en kvinne. Anonymous poster hash: b3fab...73b
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Er en del jenter som ligger med menn bare de maser nok. Er det noen triks for å øke sjansen for å bli blant de heldige mennene? Hva fikk deg til å ligge med masekoppen? Vi var allerede sammen. Han kalte meg drittsekk som aldri har sex, smalt i døra og la seg på soverommet. Da tenkte jeg at om jeg skulle drepe stemningen, måtte jeg gi meg. Endret 5. januar 2014 av Evilposelos
Gjest Summers Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Vi var allerede sammen. Han kalte meg drittsekk som aldri har sex, smalt i døra og la seg på soverommet. Da tenkte jeg at om jeg skulle drepe stemningen, måtte jeg gi meg. Takk, kommer jeg noengang i et forhold så skal jeg huske å kjefte og smelle om vi aldri har sex. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Aldri gitt etter for masing fra noen jeg ikke tennte/tenner på. Blir bare etterhvert irritert.... veldig irritert. Å ha 'en maser' hengende på slep er like opphissende som å ha gnagsår. 1
Mike Waters Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Hva fikk deg til å ligge med masekoppen? Hun hadde ok utseende, var på rett tid, og jeg var i en.....snufs.......sårbår situasjon! Hun maste seg til flere ligg og jeg sliter enda med traumer..... 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Ja, er kvinne At han maser med en god dose sjarm. Masing med sjarm er jo bare morsomt, men da blir det jo ikke sympatisex. Sympatisex er jo når samtykker til sex selv om man egentlig ikke vil ut av sympati/at man rett og slett kapitulerer av all masinga. Når motivet er at man faktisk vil ha sex med vedkommende så er det ikke sympatisex. Anonymous poster hash: 30224...96c 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Opplevde en gang at en kjekk mann prøvde å få meg i seng ved å gjentatte ganger mase og påstå at jeg måtte være frigid om ikke jeg ønsket å ha sex med ham. Å behandle jenter som om de var lett manipulerbare idioter er ikke noe sjakktrekk.... Hadde litt lyst før det, men det ble ikke noe på han for å si det slik Anonymous poster hash: 284e8...f85
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 Men til Summers: Den enkleste måten å få til sex med en jente på er ved å gå inn for å tenne og sjarmere henne. Ikke vedå bruke tiden på å mase... Anonymous poster hash: 284e8...f85 1
Gjest TheRighteous Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor har du lyst å ha sex med en som ikke egentlig har noe lyst å ha sex med deg? Det hadde drept min lyst hvertfall.
Gjest Summers Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 Opplevde en gang at en kjekk mann prøvde å få meg i seng ved å gjentatte ganger mase og påstå at jeg måtte være frigid om ikke jeg ønsket å ha sex med ham. Å behandle jenter som om de var lett manipulerbare idioter er ikke noe sjakktrekk.... Hadde litt lyst før det, men det ble ikke noe på han for å si det slik Anonymous poster hash: 284e8...f85 Jeg er ikke kjekk så er ingen risiko for meg der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå