Gå til innhold

,


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjør jeg.

Savner våren 2011, den lykkeligste tiden i mitt voksne liv.. Ofte når jeg tenker på det, føler jeg et enormt savn og blir litt lei meg. Og det handler ikke om noen jente, det her.

Noen andre som har det slik?

Hva skjedde/ikke skjedde den våren da?

Jeg savner kanskje julefeiringene i min barndom. Da jeg fortsatt var så liten at det ikke bare var stress med tanke på husarbeid og innkjøp før selve julaften. Vi klarer å lage fin jul som voksne også altså, men det blir mer stress.

Anonymous poster hash: bc043...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kunnet velge fritt mellom hendelser og tidsperioder, hadde jeg satt sammen en periode jeg savnet. Men sånn jeg har det i dag, savner jeg egentlig ingenting. Annet enn å være litt yngre.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Savner litt den perioden da jeg var på utveksling. Skulle ønske jeg hadde blitt lenger eller bodd en stund i det landet.

Utenom det så savner jeg ikke tidligere perioder. Syns livet er på vei til å bli mye bedre nå enn da jeg var yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Ungdomsskolen: Da var man gammel nok til å ikke ha leggetid, men ikke gammel nok til at livet var noe seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2008 til sommeren 2009. Da holdt jeg meg unna mannfolk og hadde det bra. Etter sommeren 2009 har livet mitt vært et helvete pga mannfolk :(



Anonymous poster hash: 6ae0e...481
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tre årene på vgs var en fin periode. Her opplevde jeg den store forelskelsen, var sosial med venner og bekjente nesten hver dag, trente og var aktiv, dro på musikkfestivaler om sommeren, øvde på prøver etc. Hadde generelt bare en fantastisk tid :) Da jeg flyttet for å studere, savnet jeg byen min enormt mye og jeg sleit med å finne meg til rette. Nå er er studenttiden over, og jeg jobber fortsatt i studentbyen. Flytter hjem igjen til sommeren, og håper det blir bedre igjen da, selv om det selvfølgelig ikke blir det samme i og med at jeg har blitt eldre og har nye erfaringer.



Anonymous poster hash: 0bab5...38f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2014 den 11.10, AnonymBruker skrev:

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner tiden da jeg gikk i barnehage og ikke hadde noen bekymringer. Alt annet etter da har vært pyton. Krysser fingnrene for at resten av voksenlivet skal være noe jeg er glad for

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2014 den 21.20, altflyter skrev:

-

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kunne fortsette som jeg har det akkurat nå de neste 10 årene så tror jeg livet er ganske perfekt =)

Full jobb som jeg elsker, masse positive mennesker rundt meg, jobber hardt for ting jeg tror på - og det går fremover, fin leilighet, god økonomi!
Bare jeg kommer over gamle ting og mindre magetrøbbel så er det heaven altså! Tiden akkurat nå, den liker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...