Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en mann på 25 år. Har vært sammen med min forlovede i over 6 år.

Vi har det stort sett greit sammen eneste problemet er sex livet.

Ho har rett og slett ikke like mye lyst som jeg, nå har vi sex ca 1 gang i måneden, opp til 3 ganger på en god måned men det er unntak.

Som regel har vi sex siste dagen før ho får mensen så hvis jeg er bortreist eller ikke tilgjengelig den kvelden blir det ikke noe før neste syklus.

Problemet mitt er da altså at jeg ikke får utløp for mine lyster. Jeg prøver på alle mulige måter med kyss, klapp, teasing, smil og hele pakka men når vi kryper til køya for jeg bare en suss og beskjed om "kansje en annen dag".

Er det noe jeg gjør feil? Jeg er en snill mann, men har samtidig litt ryggrad så er ikke bare en dott som gjør som fruen befaler.

Til våren skal vi gifte oss og jeg er som sakt glad i ho, men er veldig redd for at jeg en dag kommer til å være utro mot ho, jeg årker rett og slett ikke dette tørre sex livet og lystene river og sliter i meg.

Så langt har jeg holdt meg på matta men merker sjøl at jeg blir værre og værre på dette punktet.

Når jeg er på fest alene passer jeg på og drikke meg skikkelig ubrukelig full slik at jeg ikke er i stand til å ha sex fordi jeg er redd for at jeg skal havne i utroskap når jeg drikker.

Jeg har tatt opp saken med for lite sex med ho flere ganger, som regel ender det med at ho begynner å grine og at ho sier at sånn er jeg og så legger vi oss til å sove..

Som sikkert dere skjønner er jeg ganske ute å kjører for tida.

Er det noen som kan komme med noen tips til en fyr som begynner og bli ganske ødelagt og depressiv av å leve på denne måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helvete heller om jeg hadde giftet meg med en sånn kjerring. Du kommer til å aldri få fitte igjen hvis du gjør det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden skal dere gifte dere?

Anonymous poster hash: 04d08...664

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trur jeg hadde tatt det opp med henne igjenn. At du er usikker på å gifte deg pga du synes sex er viktig i et forhold, og hvis tørken fortsetter så vet du ikke hvor lenge du orker en sånn tørke. Si det brutalt og ærlig til henne.

Jeg er dame, og hadde ikke orket sex kun 1 gang i mnd.. Hadde det vært 1 gang i uka.. så hadde jeg skjønt det. Men for meg er det 2-3 ganger i uka et must.

Anonymous poster hash: f2157...655
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...