Pusemamma Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Noen andre her som har problemer med FB i dag? Hver gang jeg logger inn så går det under 1 min så blir jeg kasta ut.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Nei, det har ikke vært slik for meg.
Pusemamma Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2014 Får logga inn med nødvendige opplysninger men så går det en liten stund så blir jeg kasta ut
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 kan noen ha funnet ut passordet ditt? Anonymous poster hash: 60a1c...6a8
Pusemamma Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2014 Tvilsomt. Tenkte bare om det var FB som hadde problemer i dag
Gjest ms_kwang Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 du burde prøve så godt du kan å få skifta passordet, gjerne skifte passordet til emailen du bruker også Om du får klart å gjort det, så prøv å gå inn på sikkerhetsinnstillinger->Sikkerhet- også klikker du på aktive økter, der kan du se hvor du ca ble logget inn ifra sist.. navnet på plassen kan være feil, men IP adressen kommer opp
Pusemamma Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2014 Fant IP adressen hvordan finner jeg ut om det er korrekt? Dessuten står det en annen plass enn jeg bor. Skjønner ingenting av dette, er ikke særlig på data
Gjest ms_kwang Skrevet 4. januar 2014 #9 Skrevet 4. januar 2014 sendt en privat melding til deg Men skift passord først på Facebook, gjerne legg til at du ønsker å få ett passord sendt til din mobil..Slik at f.eks om du logger deg på en ukjent enhet så må du få ett passord til mobilen din før du kan få logge deg på (ala MinID xD) Slik at OM noen hadde passordet ditt, så må de trykke inn den koden som du får tilsendt, dette koster ikke ekstra så vidt jeg vet (Da jeg har det selv..og ville vært rimelig blakk om jeg ble trukket xD)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå