Gå til innhold

Gamal Housein


~Ironic~Tiger~

Er han skyldig i å ha drept sin kone Gry?  

  1. 1. Er han skyldig i å ha drept sin kone Gry?

    • Gamal Houisein. Hvem er det?
      0
    • Who cares?
      1
    • Nei, de har ingen faste bevis. Uskyldig til det motsatte er bevist!
      10
    • Ja, selfølgelig. Hvem andre kan det være. Julenissen?
      18
    • Vet ikke... Jeg forandrer menig hele tiden..
      10


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg synes det er barnslig og upassende å sette i gang en slik avstemning. Og etter at mannen er dømt, er det dessuten helt uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt du mener det. Vi har jo alle forskjellige meninger, og jeg er nysgjerrig på hva dere syns om saken. Vet han er dømt, men er han dømt uskyldig eller ei..? Bare lurer jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart mannen er skyldig. er ikke et sekund i tvil. men...... man skal jo aldrig si aldrig....... men som jeg sa persolig har jeg ikke vært i tvil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt - det er da ingen av oss her som vet nok til å uttale oss i den ene eller andre retningen? :-?

Personlig synes jeg dette blir litt feil, men respekterer selvfølgelig at det finnes andre meninger. No problem.

Likevel, alt vi har av kunnskaper om saken er jo det vi er servert fra pressen... Om han er skyldig eller ei, er det bare Gamal selv som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Er ganske sikker på at han er skyldig. Allikevel så synes jeg at det er litt ekkelt at rettsstaten Norge kaster mannen i fengsel for drap uten håndfaste bevis. Tenk om......

:-? Får bare håpe at rett konklusjon er tatt. Og at rettssystemet virker som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er et perfekt eksempel på hvorfor vi ikke bør innføre dødsstraff...

Slik som det er nå, så kan jo privatetterforskere fortsatt leite etter motbeviser. Dersom man oppdager at det var justismord, kan han fortsatt slippe ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...