Gå til innhold

Kaste leketøy ved ny kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff! Jeg og kjæresten så på Rådet her om dagen. (Et tv-program på nrk der folk kan stille spørsmål å få råd). Da var det ei jente som lurte på hva hun skulle gjøre med alt leketøyet da hun fikk ny sexpartner.

Rådet de ga henne var å kaste alt sammen, og heller kjøpe nytt. Spesielt håndjern osv.

I min leketøyskuffe har jeg flere vibratorer, analplugg et håndjern blant annet.

Det eneste jeg kastet da det ble slutt med min forrige kjæreste var en dildo som var en avstøpning av penisen hans.

Alt er kun brukt på meg! Aldri brukt vibrator eller analplugg på noen mannfolk.. Håndjernene er også aldri brukt...

Hvordan gjør dere det?

Har ikke spurt kjæresten min hva han synes, men han har flere ganger brukt vibratorene på meg. Personlig mener jeg det er mer mitt enn vårt om dere skjønner hva jeg mener. Har jo brukt leketøyet solo også. Så jeg mener at jeg ikke burde kaste noe av det

Som student er det også dyrt å kjøpe nytt..



Anonymous poster hash: eac97...2d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke kastet vibratoren min :)



Anonymous poster hash: 92d14...d03
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kaster man ikke slikt...? For et råd. :klo:

De mente sikkert, håper jeg, at man ikke skal bruke samme leketøy på exen og den nye kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er brukt på partner er KAST!

Alt som kun er brukt på deg er ikke kast.

Anonymous poster hash: 14c73...516

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha kastet det, slikt koster. Og man har jo også sine favoritter i nattbordskuffen, kan være vanskelig å få kjøpt idag ;) Jeg ser ikke noe logikk i å kaste det :)



Anonymous poster hash: 3a2bc...4da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Syns ikke du skal kaste det. Se på det som ditt, en del av ditt sexliv. Sexliv er jo personlige greier man velger å dele med en kjæreste o.l. Så lenge du anser det som ditt leketøy ville ikke tenkt på det. Har du følelsesmessige forhold til det, at en eller flere av tingene representerer noe spesielt for deg og eksen så kunne du nok kvittet deg med akkurat det? Syns dine sexleketøy er en del av ditt sexliv som du fint kan beholde. Tross alt, det er jo døde ting sånn sett.

Dersom kjæresten din mot formodning skulle ta det opp som tema, så si at det er dine sexleketøy, ikke noe som dere hadde felles.

Er 100% enig med deg :)

(Heldiggrisen kjæresten din som kommer til duk og dekket bord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis kjæresten min hadde en buttplug, vibrator, håndjern o.l som han hadde brukt på exen eller andre damer, så hadde jeg satt pris på om han kastet det. Er det ting ment kun for ham er det en annen sak.

Endret av Pompom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis kjæresten min hadde en buttplug, vibrator, håndjern o.l som han hadde brukt på exen eller andre damer, så hadde jeg satt pris på om han kastet det. Er det ting ment kun for ham er det en annen sak.

Han har helt sikkert brukt penisen sin på eksene, den bør han også kaste.

Anonymous poster hash: c7006...06d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har helt sikkert brukt penisen sin på eksene, den bør han også kaste.

Anonymous poster hash: c7006...06d

Det er jo noe helt annet. Og om det var så viktig å ha leketøy så kunne vi heller kjøpt nytt sammen. Ser ikke greia med å beholde ting som man har hatt inni exkjærester jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis kjæresten min hadde en buttplug, vibrator, håndjern o.l som han hadde brukt på exen eller andre damer, så hadde jeg satt pris på om han kastet det. Er det ting ment kun for ham er det en annen sak.

Det blir jo noe helt annet. Skal han kappe av penisen sin og brenne opp den i tillegg da eller?

Anonymous poster hash: 92d14...d03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe helt annet. Og om det var så viktig å ha leketøy så kunne vi heller kjøpt nytt sammen. Ser ikke greia med å beholde ting som man har hatt inni exkjærester jeg altså.

Har eksen hatt håndjerna inni seg? Au…

Anonymous poster hash: c7006...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksen hatt håndjerna inni seg? Au

Anonymous poster hash: c7006...06d

Skrev litt kjapt gitt. Men du skjønner greia. Men håndjern er ikke like ille. Er det dyrt eller noe sånt så hadde nok det gått helt fint å beholde. Men sexleketøy fra et annet sexliv blir for rart for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrev litt kjapt gitt. Men du skjønner greia. Men håndjern er ikke like ille. Er det dyrt eller noe sånt så hadde nok det gått helt fint å beholde. Men sexleketøy fra et annet sexliv blir for rart for meg.

Men det er jo ikke snakk om sexleketøy som man har brukt på andre. Det er snakk om sexleketøy man har brukt på seg selv.

Anonymous poster hash: 92d14...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syntes det var litt ukomfortabelt at kjæresten min hadde sexleketøy som han hadde med eksen sin. Ville heller kjøpt nytt.



Anonymous poster hash: 7dc9e...92e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke snakk om sexleketøy som man har brukt på andre. Det er snakk om sexleketøy man har brukt på seg selv.

Anonymous poster hash: 92d14...d03

Det blir noe annet. Jeg trodde det var snakk om begge deler. Som jeg også sa over så er jeg ok med sexleketøy som man bare har brukt på seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må være veldig liberal - min yndlingsdildo er en gammel arvesak som mannen min opprinnelig kjøpte sammen med en av de første damene sine. Den er brukt av to andre kjærester av ham mellom henne og meg. Kunne ikke brydd meg mindre... Pikken hans har da også vært inne i ex'ene hans.

Jeg sier behold!

Anonymous poster hash: 00188...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn typisk klikkjournalistikk til forvirra ungjenter som bare vil lese kliss og teite nyheter.... :P

Jeg hadde kastet typiske ting man bruker sammen. "Dirty" laken, ting du har brukt på ham også osv. Alt annet hadde jeg beholdt. Slikt er pinadø dyrt nok som om man ikke må velge mellom personlig konkurs eller å savne favorittlekene ved nytt partnerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er litt kinky og dirty nå men det er en litt deilig tanke om hun hadde pult folk med de samme leketøyene. De trenger selvfølgelig ikke vite de. Har selv ikke noe imot å bruke "andres" leketøy, så lenge renholdet er på plass :plystre: Blir bare ekstra kåt.....



Anonymous poster hash: d561b...3c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har helt sikkert brukt penisen sin på eksene, den bør han også kaste.

Anonymous poster hash: c7006...06d

Hahahaha!

Ikke kast! Herregud - kan ikke kaste alt som har med ex'en å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...