TLKH Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Noen gutter her eller dere damer som har mannfolk som det kommer for mye væske ut fra penisen under forspill? Det er ikke veldig mye men nok til at dama mi ikke liker å suge meg. Noe som er litt kjipt:/ noen råd? Har ikke klamydia eller andre sykdommer:)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Noen menn er bare sånn. Det er fysiologisk. Min er sånn. Litt uvant i starten. Kunne bli litt vel mye under suging, men da svelget jeg bare litt ekstra, runket og brukte det på penishodet. Altså så fant jeg måter å takle det på. Samtidig så er det veldig praktisk at han blir så våt og glatt. Han bidrar til våthet der jeg ikke er det så veldig. Flott ved runking og kosing. Alt som glir kjennes bedre ut. Anonymous poster hash: e3ee2...01d
TLKH Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2014 Noen menn er bare sånn. Det er fysiologisk. Min er sånn. Litt uvant i starten. Kunne bli litt vel mye under suging, men da svelget jeg bare litt ekstra, runket og brukte det på penishodet. Altså så fant jeg måter å takle det på. Samtidig så er det veldig praktisk at han blir så våt og glatt. Han bidrar til våthet der jeg ikke er det så veldig. Flott ved runking og kosing. Alt som glir kjennes bedre ut.Anonymous poster hash: e3ee2...01d Klart det er bedre. Men hun synes det er ekkelt. Men det er jo ikke mer ekkelt enn når jeg slikker hun. Jeg synes ikke det er ekkelt i det hele tatt og vel det samler seg mer bakterier nedentil hos jenter enn det gjør hos gutter. Men hun har null problem med at jeg sleiker hu for så og kline etterpå
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Klart det er bedre. Men hun synes det er ekkelt. Men det er jo ikke mer ekkelt enn når jeg slikker hun. Jeg synes ikke det er ekkelt i det hele tatt og vel det samler seg mer bakterier nedentil hos jenter enn det gjør hos gutter. Men hun har null problem med at jeg sleiker hu for så og kline etterpå Om man er ren, så er det vel strengt tatt ikke så veldig mye mer bakterier nedi der hos oss enn det er hos dere, vil jeg tro. Anonymous poster hash: 251d9...aa7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #5 Skrevet 4. januar 2014 Klart det er bedre. Men hun synes det er ekkelt. Men det er jo ikke mer ekkelt enn når jeg slikker hun. Jeg synes ikke det er ekkelt i det hele tatt og vel det samler seg mer bakterier nedentil hos jenter enn det gjør hos gutter. Men hun har null problem med at jeg sleiker hu for så og kline etterpå Men er du sikker på at hun i det hele tatt liker å suge? At det med at hun synes den "væsken" er ekkel, ikke bare er en unnskyldning? Anonymous poster hash: 251d9...aa7
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. januar 2014 #6 Skrevet 4. januar 2014 Det er ikkje slik at det "lekker". Dette er den væska som skal smør kuken slik at den glir. Den smakar salt og er litt "klissete", men hey! det er jo ein del av oralsexen. Det kan jo vera ho ikkje likar å suge i det heile tatt?
Gjest Lille-pus Skrevet 4. januar 2014 #7 Skrevet 4. januar 2014 Pust med maven. Det er helt individuelt hvor mye precum hver enkelt mann produserer, - akkurat som det er helt individuelt hvor mye skjedesekrèt hver enkelt kvinne produserer. Noen mer enn andre. Smaken er 'good to go' hos dem jeg har vært borti og som har produsert litt større mengder, - akkurat som hos dem som nesten ikke produserer precum overhodet.
TLKH Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2014 Hun liker å suge. Har ingenting i mot det i det hele tatt. Om vi har prøvd med noe sjokolade e.l har det gått supert!. Men man har jo ikke sjokolade tilgjengelig hele tiden Hun liker ikke sæd smaken i de hele tatt så at hun har dårlig erfaringer med andre typer som ikke har respektert det kan sikkert ha ødelagt litt det også? Vi har et ganske bra å ærlig forhold når det kommer til sex osv så hun har nok vært ærlig der. Men kjipt er det:( å ja det er nok ikke mer bakterier der enn hos gutter om man vasker seg skikkelig noe vi gjør begge to:p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå