kurrant Skrevet 4. januar 2014 #1 Skrevet 4. januar 2014 Hooka opp med en kompis av venninna mi på nyttårsaften og var på 1. date med han i går. Daten endte med klinings og tørrjokking langt ut på natta, før jeg dro hjem. Vi skal treffes i kveld også. Han er veldig gira på å ha sex. Det er igrunnen jeg også, men av prinsipp så holder jeg igjen. Vet ikke helt hvorfor jeg gjør det, er vel kanskje litt redd for å virke billig. Vi studerer på hver vår side av Norge (hehe) og kommer ikke til å sees igjen før til påske. Jeg er heller ikke veldig interessert i noe seriøst forhold fortiden, men merker at mine seksuelle lyster eksisterer i aller høyeste grad. Hva synes dere? Skal jeg bare kjøre på i kveld, eller holde på prinsippene om at sex ikke skjer før tidligst på 4-5 date? Jeg personlig er veldig i tvil siden jeg synes begge deler føles riktig. What to do?
super-s Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Er du kåt og har lyst til å ha sex, så kjør på! Drit i hva alle på kg mener
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Ha sex i kveld, du Anonymous poster hash: 1d260...608
TLKH Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Gjør det ikveld du Det kan virkelig ikke føre noe vondt med seg , med mindre han bare vil ha en "one night stand" noe som han ikke fikk når dere møttes på festen, er jo et tegn på at han er interessert i noe mer. Hvem vet, kanskje dere har en partner og ha seg med til påska også? Endret 4. januar 2014 av TLKH
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå