Gå til innhold

Knulle i kveld, eller vente?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hooka opp med en kompis av venninna mi på nyttårsaften og var på 1. date med han i går. Daten endte med klinings og tørrjokking langt ut på natta, før jeg dro hjem. Vi skal treffes i kveld også.

Han er veldig gira på å ha sex. Det er igrunnen jeg også, men av prinsipp så holder jeg igjen. Vet ikke helt hvorfor jeg gjør det, er vel kanskje litt redd for å virke billig.

Vi studerer på hver vår side av Norge (hehe) og kommer ikke til å sees igjen før til påske. Jeg er heller ikke veldig interessert i noe seriøst forhold fortiden, men merker at mine seksuelle lyster eksisterer i aller høyeste grad.

Hva synes dere? Skal jeg bare kjøre på i kveld, eller holde på prinsippene om at sex ikke skjer før tidligst på 4-5 date? Jeg personlig er veldig i tvil siden jeg synes begge deler føles riktig. What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du kåt og har lyst til å ha sex, så kjør på! Drit i hva alle på kg mener ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ha sex i kveld, du :)

Anonymous poster hash: 1d260...608
Skrevet (endret)

Gjør det ikveld du :) Det kan virkelig ikke føre noe vondt med seg , med mindre han bare vil ha en "one night stand" noe som han ikke fikk når dere møttes på festen, er jo et tegn på at han er interessert i noe mer. Hvem vet, kanskje dere har en partner og ha seg med til påska også? ;):P

Endret av TLKH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...