AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #1 Del Skrevet 4. januar 2014 Har tenkt å kjøpe meg helt ny liten bil. Tror ikke jeg kommer til å bruke den så alt for mye, men litt siden jeg bor på landet. Den må være så liten som mulig, men allikevel trygg. Sikkerheten syns jeg er viktig, men den må helst være veldig liten. Har også bestemt meg for at jeg vil ha automat gir.Jeg trenger ikke tenke på unger eller andre passasjerer.Har sett litt på Mazda 2, toyota yaris, swift og lignende biler. Men vil ikke at bilden skal være treig/dau på gassen. Og så må den være skikket for landeveiskjøring på vinteren. Noen som har noen gode innspill? Sitter stor pris på både fordeler og bakdeler, og alle andre forslag =) Anonymous poster hash: acc1e...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 4. januar 2014 #2 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg har en liten toyota aygo,og jeg synes den passer beskrivelsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Del Skrevet 4. januar 2014 Må den være helt ny? Du får mer bil for pengene ved bruktkjøp, så klart. Likte du Mazda 2? Ellers har jo Peugeot noen spreke små.Anonymous poster hash: 558a7...334 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Del Skrevet 5. januar 2014 Honda Jazz bør du sjekke ut.Anonymous poster hash: 70251...663 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå