Høhø Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Hei! Jeg er invitert i 25 års bryllupsdag til noen av mine slektninger i Sørøst-Asia til sommeren. Invitasjonen kommer via min mor (dette er fra morssiden), og hun sa at de ville jeg skulle være Bridesmaid. Jeg skjønner iiingenting. Har aldri vært i bryllup før, har aldri vært i bryllupsdag før. Trodde Bridesmaid var kun til selve bryllupet? De trenger vel ikke det til bryllupsdagen? Og uansett, jeg kjenner de ikke en gang (kan ikke språket heller...). Men uansett, hva er normalt å gi på en 25 års bryllupsdag? Til noen man ikke kjenner, men som er slekt? Hva har dere fått i bryllupsdaggave?
Gjest Wei Wei Skrevet 4. januar 2014 #2 Skrevet 4. januar 2014 Hvis du har tilgang til deres bryllupsbilde, så kan du få malt et maleri av det og gi det i gave. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #3 Skrevet 4. januar 2014 Vanskelig når det ikke er i nærheten eller noen du kjenner, men kan du kjøpe et gavekort der nede på restauratbesøk, konsert, reise e.l.? Anonymous poster hash: 11b76...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå