Gå til innhold

62 år og drømmekropp

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med photoshop er det meste mulig!

Anonymous poster hash: a9543...b9e
AnonymBruker
Skrevet

Haha, du skulle nok ha sett originalbildet TS ;D

Anonymous poster hash: b42f9...882
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er jeg ikke overrasket over bitre, surmagede og misunnelige kvinner kommer med sitt oppgulp?

Mulig bildet er pyntet på i photoshop, men det er da ingen som helst tvil om at dama har en kropp selv en 30-åring ville misunt henne. Men Janteloven står sterkt i Norge enda.....

Anonymous poster hash: 64bde...8e5
  • Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Til og med eg kan se at det er photoshop :-P

Gjest Whitestripes
Skrevet

Flott dame som ser utrolig bra ut for alderen, photoshop eller ikke! Det samme med Helen Mirren. Fantastisk stilig og flott dame.

• Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet

Ja, det der kaller vi photoshop, som andre allerede har påpekt

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det der kaller vi photoshop, som andre allerede har påpekt

Hun har nok ikke så perfekt hud i virkeligheten, men hun er nok relativt trent i virkeligheten også.

Anonymous poster hash: 5cc1a...577

Gjest Summers
Skrevet

Drømmekropp er vel litt å ta i, den er temmelig midt på treet. Klart om man tar hensyn til alderen så er den bra, men det er jo noe annet.

Skrevet

Photoshop eller ei - langt yngre damer man sammenliknes med er da også photoshoppet. De har da ikke satt hennes hode på en ny kropp.

Selv uten photoshop er det ingen tvil om at hun er slank.

o-JANE-SEYMOUR-JAMES-KEACH-facebook.jpg

Har forøvrig beundret Jane Seymour lenge og synes hun er nydelig. Hun er HOT i Wedding Crashers. Hun ser ikke ut som en botoxed dame som prøver å være 25. Hun er voksen, men vakker.

Skrevet

Photoshop.

Bitterhet

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er jeg ikke overrasket over bitre, surmagede og misunnelige kvinner kommer med sitt oppgulp?

Mulig bildet er pyntet på i photoshop, men det er da ingen som helst tvil om at dama har en kropp selv en 30-åring ville misunt henne. Men Janteloven står sterkt i Norge enda.....

Anonymous poster hash: 64bde...8e5

Haha, kropp å misunne? Selv med fotoshop ser hun kun ut som en 11 åring. Ekvivalenten til mc'lovin i superbad.

Anonymous poster hash: b66f2...156

Skrevet

Ikke noen kroppsfasong jeg misunner akkurat, men ingen tvil om at hun ser smashing ut uansett for alderen!

Uavhengig av photoshop.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg vil tro bulker og celluliter i lårene og armene er photoshopet, men kroppen er vel hennes :) Flott dame ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...