Gå til innhold

Flere jenter som spruter når de kommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Når jeg onanerer, eller blir fingret så kjenner jeg et trykk som bygger seg opp, og at jeg må sprute. Akuratt som når en gutt må sprute ut sæden sin når han får orgasme. Når jeg onanerer på egenhånd, så tør jeg å la det komme, men når jeg er med kjæresten min tør jeg ikke å la det komme.

Hvordan burde jeg gå frem? Er det flere her som spruter når de kommer?

Føles det sånn ut for gutter når de spruter?



Anonymous poster hash: a06c6...731
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måte, kalles kvinnelig ejakulasjon/squirting er visst ganske så normalt. Jeg kan komme på to måter da - sprute eller «vanlig» orgasme - og kjenner godt forskjell.

Når det kommer til dette i et forhold så er det mange gutter som digger det, og andre som synes det er ekkelt. Selv vet samboern at jeg kan gjøre det, maser av og til om at jeg skal komme på den måten. Men det er jo litt upraktisk da senga blir våt etterpå. Dere kan jo prate om det, evt. Bruke håndkle om det blir for vått?



Anonymous poster hash: 2e083...dfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer det ikke, var før lei meg pga det, men typen har sagt han er så glad jeg ikke gjør det. (Han har angst for fittesafter og væske fra jentekroppen generellt). Men syns du burde snakke med kjæresten din om det! Han syns sikkert det er helt fint.



Anonymous poster hash: 798c8...c96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ganske vanlig. Selv har jeg ikke det og er utrolig glad for det:p Men er mange som trives med å ejakuere også



Anonymous poster hash: 8ebae...716
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden har dere kontroll på det? Jeg har gjort det et par ganger, og da kjenner jeg det ikke. Kun i sammenheng med hard fingring, og da må samboeren min opplyse meg om det, eller at det kjennes ut som at jeg har tisset på meg.

Anonymous poster hash: 5c1d1...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg må sprute, akuratt som et trykk som når man må tisse.. Og hvis jeg fortstter å trykke litt på så spruter jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde være forbudt. Tipper det står i gamle testamentet at det er det.



Anonymous poster hash: 3d881...370
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spruter av og til når jeg har sex. Har ikke fått noen klager. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...