Gå til innhold

Delte magemuskler

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det 1,5 år siden jeg fødte sønnen min, og virker som magemusklene enda er delt. Har lest at det er vanlig at de deler seg under svangerskap, og hos noen trekker de seg aldri sammen igjen. Når jeg gjør situps, blir det en skikkelig spiss på magen. Og hvis jeg står i planke henger magen ned. (Klarer å holde den nesten inne hvis jeg prøver.) Jeg har trent en del situps og andre mageøvelser, men har ikke tenkt over at det før nå, selv om jeg før har sett at magen blir helt spiss av mageøvelser. Skal til legen på fredag, men er ikke sikket han vet så mye om det. Noen mener jo man kan trene de opp igjen, men de vil jo aldri samle seg, og trening av de rette magemusklene kan gjøre det værre. Og man burde visst trene de skrå magemusklene. Men hvilke øvelser er det? Synes veldig mange øvelser innebærer de rette magemusklene. Jeg som elsker å trene :(

Anonymous poster hash: ac85d...d47
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skrå situps. Og så kan du ligge på siden og lene deg på albuen og føttene, for så å løfte kroppen opp i luften og holde. Eller du kan stå rett opp og ned og holde en vekt i den ene armen og så bøyer du deg til den siden du holder vekten og så opp igjen i rett stående.

Anonymous poster hash: f6b2b...ab4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...