AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har en dampkoker av typen http://www.twforum.no/1335/tupperware-micro-gourmet/ ,men skammlig nok har den bare stått og støva ned i alt for mange år Men nå har jeg flyttet til en liten hybel med kun 2 stekeplater og ingen komfyr,så da er det vel et perfekt tidspunkt å grave den frem igjen.Men nr 1: Bruksanvisningen er borte,og på sia til tuppeware var den kun en video som viste at jeg skulle sette den på 800 w,men min micro viser ikke watt. Kun tid.Så kunne noen ha gitt meg en enkel 1 2 3 forklaring på hvordan den fysisk skal brukes. Nr 2 er det er noen der ute som har noe anbefalinger på retter jeg kan lage? Og hvis jeg ønsker fisk og grønnsaker putter jeg de inn sammmen Anonymous poster hash: a70f3...be4
Luckiness Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har dessverre null peiling på dette. Men hva med å sjekke ut bruksanvisningen til mikrobølgovnen? Kanskje det står noe der om watt, tid osv. Evt søke på nettet dersom du ikke har bruksanvisningen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå