Gå til innhold

Leos rydde og vaske tråd


Leo

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg egentlig ha ryddet og vasket leiligheten (Som ser ut som en svinesti!!!) fordi vi får besøk i morgen.

Nå har det seg slik at jeg har brukt dagen til heeelt andre ting og det straffer seg nå. Ikke er jeg særlig motivert heller, kan man si :P.

Tenkte derfor at jeg skulle lage meg en tråd der jeg skriver ned hva jeg har gjort etter hvert. (Det kan bli en sen kveld... :cry: ) Da har jeg dessuten en perfekt unnskyldning for å slappe av litt innimellom :sjarmor: .

Oppmuntring mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig! Akkurat hva jeg trenger!

Vi får også besøk i morgen, og jeg har ikke lyst til å bruke formiddagen til å rydde og vaske!

Har fått gjort litt før i dag, men myyyye gjenstår!

Legger meg i selen, også titter jeg innom utover kvelden for å få litt inspirasjon!

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at vi er flere! Felles skjebne osv.

Da har jeg satt på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen samt skrubbet dusjkabinettet innvendig! PUH, det blir nesten som å dusje med klærne på, så nå er jeg varm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nå har jeg ryddet av spisebordet. Der lå det bl.a. en plantekatalog, så nå er 2. stk. kinesiske balkonglønner bestillt :oops: .

Dette kan ta tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har vasket hele huset i dag så jeg slipper 8)

Var jeg slem nå? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk "plutselig-besøk" med 30 minutters forvarsel i dag og ryddet på rekordtid. Utrolig hvor effektiv man kan bli når man MÅ.

Flink er du!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har vasket hele huset i dag så jeg slipper 8)

Var jeg slem nå? :plystre:

Min også :oops: :) !

Men jeg har ryddet, bakt, vasket klær og strøket ungenes bunadsskjorter, min kjæres finskjorte og dressbukse + pusset bunadssølv til jeg så mannen med ljåen :o !

:husarbeid:

Vi får også besøk i morgen og da liker jeg å ha det på stell, særlig siden det er 17. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakse og Readhead; Skamme dere skulle dere! La den stakkars mannen slite seg ut på husarbeid! :wink: (Leonard er desverre bortreist, ellers skulle han jammen ha fått lov til å stå på han også!)

Nå har jeg i hvert fall fått hengt opp en vaskemaskin og fått satt på en ny som bl.a. inneholder gardinene på gjesterommet. Akkurat nå svimer jeg rundt og rydder litt her og der, men det kommer seg. (Det er jo ryddingen som tar tid, ikke selve rengjøringen. Sååå skittent er det tross alt ikke :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi fått vasket klær og sortert en del rot. Båret ut søppel og det begynner å ligne litt her nå... Men litt mer gjenstår dessverre ennå... Men vi skal nok komme oss i mål :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...