AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Jeg vet dette er høyst individuelt, men er likevel litt nysgjerrig. Hvor lang tid tar det å utføre oralsex for dere? Leste en tråd her at 20 min oralsex ikke var for mye å be om. Er ikke 20 min utrolig lenge? Man må jo bli helt støl i kjeven. Hadde ikke orket å gjøre det 1-2 ganger om dagen hvis det skulle ta SÅ lang tid. Hva er deres erfaringer?Anonymous poster hash: 10089...532
guttemann Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Det er jo godt og gøy med litt erting som tar deg nesten til kanten før du kommer, men jeg tar to syvminutters om dagen (i wish) over en 20 minutter i uken for å siden sånn. 20 mimutter sammenhengende høres litt slitsomt ut, om det skal suges og rynker i ett... Nå skriver jeg som mannlig mottaker og ikke giver. Eksen hadde aldri holdt ut så lenge uten at kjeven hadde takket for seg ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Normalt sett 30 min kanskje, fordi jeg teaser og lar han vente litt. Ga typen blowjob på to timer en gang, da var begge to ganske ferdige, haha. Godt å holde på lenge, han nyter det Anonymous poster hash: 51776...095 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 for meg tar det mellom 1-5 minAnonymous poster hash: a3e42...44f 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Normalt sett 30 min kanskje, fordi jeg teaser og lar han vente litt. Ga typen blowjob på to timer en gang, da var begge to ganske ferdige, haha. Godt å holde på lenge, han nyter det Anonymous poster hash: 51776...095 Men hvor ofte suger du han da? Gjør du det i 30 min hver dag, eller blir det en gang i uka f.eks? -tsAnonymous poster hash: 10089...532
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Jeg vet dette er høyst individuelt, men er likevel litt nysgjerrig. Hvor lang tid tar det å utføre oralsex for dere? Leste en tråd her at 20 min oralsex ikke var for mye å be om. Er ikke 20 min utrolig lenge? Man må jo bli helt støl i kjeven. Hadde ikke orket å gjøre det 1-2 ganger om dagen hvis det skulle ta SÅ lang tid. Hva er deres erfaringer?Anonymous poster hash: 10089...532 Hehe. Man behøver ikke holde på med tungen tyve minutter i strekk da. Man kan veksle på med hender, samt la henne suge deg litt innimellom også før du fortsetter. Det er ikke alltid jeg kommer av tunge og hender alene, men nyter det alltid noe voldsomt likevel, og det kan fort gå mellom 10- 25 minutter med stimulering før jeg får orgasme . Anonymous poster hash: 7e1f3...5f5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Synes ikke 20 min er lenge. Kommer selvsagt an på om man er opphisset/har hatt sex allerede eller begynner med det og om man skal fullføre eller gå over til penetrasjon etterpå. Anonymous poster hash: 98a44...398
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Her går det fort 20 min. Jeg har aldri sett på klokken, så jeg kan ikke si akkurat, men det tar en god stund (men han eeeeelsker det). Anonymous poster hash: 5ffbc...1a5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Normalt sett 30 min kanskje, fordi jeg teaser og lar han vente litt. Ga typen blowjob på to timer en gang, da var begge to ganske ferdige, haha. Godt å holde på lenge, han nyter det Anonymous poster hash: 51776...095 Det første gjelder for meg også når jeg er den som suger ham. Mellom 10- 30 minutter og litt teasing så han tigger om mer . Anonymous poster hash: 7e1f3...5f5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Men dere som gjør det så lenge, gjør dere det ofte også? Blir det en bj eller slikking hver dag, eller blir det mer sjelden?Anonymous poster hash: 10089...532
Gjest Heartbeat Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 Om jeg suger han tar det maks 1 minutt om jeg ikke stopper opp og teaser litt. Men har opplevd i begynnelsen av forhold at de som ikke er vant med en avsugning kan bruke bortimot 20 minutter før de kommer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå