AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #21 Skrevet 4. januar 2014 Jeg forstod den ikke en gang. Anonymous poster hash: 1b4a4...a70
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #22 Skrevet 4. januar 2014 Noe min samboer kunne funnet på å sagt til meg! Men trur ikke ungen skjønte hva han mente hvis meninga var han var lei av ungen og skulle ønsket han dro til månen. Så skjønte sikkert ikke ingen betydningen av det.. Anonymous poster hash: 178c6...b20
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #23 Skrevet 5. januar 2014 Herregud så hårsåre folk er... Jeg kunne lett sagt noe sånt tull til min unge. Pappa hadde med seg nevøen min på butikken en gang og gutten så sjampinjong og sier "å, Bestefar, jeg vil ha sopp!" Pappa svarer: "Ja det får du nok tidsnok!"Anonymous poster hash: 9e001...324 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #24 Skrevet 5. januar 2014 Finnes det krisesentre i nærheten?, det spørs om dere bør være i nærheten av en slik mann. Anonymous poster hash: 5488b...a12 Du spøker, ikke sant? Anonymous poster hash: c41eb...d6b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå