AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #1 Skrevet 3. januar 2014 Skyfri himmel og månelyst, og ungen sier "jeg skulle ønske jeg kunne dra til Månen!", hvorpå far sier "det skulle jeg også ønske du kunne.." For en frekkhet! Heldigvis skjønte ikke ungen meniningen bak, men det var jo ingen tvil. Burde jeg ta det opp med ham?? Anonymous poster hash: 1d14a...8b9 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #2 Skrevet 3. januar 2014 Spør han hva han mente, men ikke gjør en altfor stor sak ut av det. Anonymous poster hash: ca021...578
Annie70 Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Er du sikker på at du ikke bare har tolket dette feil? 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Ha ha haAnonymous poster hash: c40b9...540 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 Er du sikker på at du ikke bare har tolket dette feil? Ja, det er jeg helt sikker på at jeg ikke har! Anonymous poster hash: 1d14a...8b9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 LOL Anonymous poster hash: c2402...35d 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Kansje han tullet? Anonymous poster hash: c2df1...8c6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #8 Skrevet 3. januar 2014 Kansje han tullet? Anonymous poster hash: c2df1...8c6 Jeg tror ikke han så på ønsket som særlig realistisk, eller hva mente du egentlig? Anonymous poster hash: 1d14a...8b9
Mariell007 Skrevet 3. januar 2014 #9 Skrevet 3. januar 2014 Er ikke sikkert han mente noe med det da, kan ha vært en spøk.. Ikke lag drama ut av dette, hvis det ikke har skjedd tidligere.
strawberry Skrevet 3. januar 2014 #10 Skrevet 3. januar 2014 Du må jo selvsagt spørre han hva han mente med det! Men kan jo ha vært bare tull også, man vet aldri. Uansett ikke greit å si det til barnet sitt.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Jeg tror ikke han så på ønsket som særlig realistisk, eller hva mente du egentlig? Anonymous poster hash: 1d14a...8b9 At faren tullet med sønnen sin. Anonymous poster hash: c2df1...8c6
Marsipan Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Du, ts, er den eneste av oss som var der i situasjonen og kunne se og høre tonefall, ansiktsuttrykk osv., og er dermed den som er best rustet til å tolke hva han mente. Hvis ett av mine barn ønsker noe, ønsker jeg gjerne det samme for dem, selv om ønsket i seg selv er urealistisk. Men det er helt klart stor forskjell på å gi uttrykk for at barnet får oppfyllt ønsket for sin egen del, eller å si "Skulle jeg ønske også, så var jeg kvitt deg": 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Dump han! Anonymous poster hash: c40b9...540 10
daemonia Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Hvordan var tonefallet hans når han sa det? Hadde det vært noe trass eller noe i den dur i forkant? Sammenheng, ansiktsuttrykk, og tonefall er det som avgjør hva som er frekt eller ikke her. Vi kan da ikke si noe som helst ut fra det lille du sier.
Gjest ms_kwang Skrevet 3. januar 2014 #15 Skrevet 3. januar 2014 haha x) Er jo bedre han sier det slik, enn det jeg måtte høre opptil flere ganger fra min far i oppvekst: "åååh jeg har så lyst til å studere -ett eller annet med dans/musikk" Far:" er bare å gi opp med engang, du kommer aldri til å klare det! " -Så slutta han gradvis å ha kontakt med meg og ser meg ikke som datteren sin idag.. Selvom det kanskje var frekt ment mot sønnen så er det bedre å ordlegge seg på en måte som ikke knuser alle drømmer på engang.. Faren min f.eks akkurat blitt ferdi som aspirant i skolekorpset og klar for å spille sammens med alle de andre..faren min forteller meg at jeg ikke burde lage lyd i det hele tatt, for det hørtes fælt ut og at jeg burde bare late som om jeg spilte...jeg har idag 15års medalje og var en av solo spillerne på flere av konsertene...Faren min kom aldri på noen konserter han jaja..
Infinite Skrevet 4. januar 2014 #16 Skrevet 4. januar 2014 De aller fleste har vel sikkert en eller annen gang ønsket barnet sitt til månen. Jeg ser kun humor i kommentaren. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2014 #17 Skrevet 4. januar 2014 Skyfri himmel og månelyst, og ungen sier "jeg skulle ønske jeg kunne dra til Månen!", hvorpå far sier "det skulle jeg også ønske du kunne.." For en frekkhet! Heldigvis skjønte ikke ungen meniningen bak, men det var jo ingen tvil. Burde jeg ta det opp med ham?? Anonymous poster hash: 1d14a...8b9 Hva var frekk der da?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #18 Skrevet 4. januar 2014 Finnes det krisesentre i nærheten?, det spørs om dere bør være i nærheten av en slik mann. Anonymous poster hash: 5488b...a12 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå