Gå til innhold

Tett nese, men ikke forkjølet...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

For ca fem dager siden ble jeg veldig tett i nesen. Jeg trodde først at det var en liten influensa på vei, men nei!

Jeg har ikke hatt hverken sår hals, eller smerter i ørene.. Ei heller hodepine. Jeg er bare pottetett i nesa! Har også tatt meg selv i å nyse mer enn vanlig de siste dagene.

Nå begynner jeg å gå lei! Jeg har ikke feber, men nesa vil ikke gi seg! Den har nå begynt å renne i tillegg..

Jeg har ikke brukt nesespray, for jeg er redd for at det bare vil gjøre situasjonen verre med tiden. Jeg har ingen allergier som jeg kjenner til, så dette er nytt for meg. Er 24 år. Tenkte litt på husmidd?

Er det noen andre som har det slik? Jeg kan trene og holde på slik som jeg alltid gjør, men nesa jobber jo selvfølgelig noe imot meg..

Tenkte at jeg skulle vaske hele leiligheten min nå, i håp om at jeg bare har fått en overfølsom nese ovenfor støv...

Kom gjerne med tips dere som har opplevd lignende... :sukk:

Anonymous poster hash: 94014...9f5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du juleplanter i hus? Julestjerne, amarylis, julefred eller lignende. Kan være allergi mot noe av dette.

Anonymous poster hash: 1215c...e38
AnonymBruker
Skrevet

Du er forkjøla

Anonymous poster hash: d5d23...1f2
AnonymBruker
Skrevet

Har du juleplanter i hus? Julestjerne, amarylis, julefred eller lignende. Kan være allergi mot noe av dette.

Anonymous poster hash: 1215c...e38

Jeg har ingen planter i leiligheten, ellers var det et godt innspill!

Du er forkjøla

Anonymous poster hash: d5d23...1f2

Hvis det er forkjølelse, burde jeg ikke hatt feber, sår hals etc?

Allergi?

Tenkte noe i den banen, mistenker at jeg kan ha utviklet allergi mot husmidd :(

Anonymous poster hash: 94014...9f5

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mildt ute, at jeg mistenker pollenspredning! Har hørt om at folk har sett både hestehov, gåsunger og blåveis den siste uka.

Anonymous poster hash: 1acdb...79b
AnonymBruker
Skrevet

Det er så mildt ute, at jeg mistenker pollenspredning! Har hørt om at folk har sett både hestehov, gåsunger og blåveis den siste uka.

Og natt og dag/stemorsblomst var visst observert på Jeløy nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...